وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به بوشهر صبح امروز از روند توسعه فرودگاه بوشهر بازدید و بر اجرایی شدن طرح‌های تدوین تأکید کرد.
کد خبر: ۳۶۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 19 January 2017
عباس آخوندی صبح امروز از روند توسعه طرح فرودگاه بوشهر بازدید و بر تکمیل این طرح به عنوان یکی از ضروریات مهم بوشهر تأکید کرد.

عباس آخوندی افزود: یکی از محورهای مهم توسعه هر منطقه طرح‌های راهسازی و فرودگاهی است که تکمیل این طرح‌های در اولویت برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای طرح توسعه بوشهر 100 میلیارد ریال مصوب شده است گفت: تاکنون 50 میلیارد ریال آن تخصیص و پرداخت شده است.

کمال دهقان‌منشاوی با بیان اینکه اکنون 3 فروند هواپیما در فرودگاه بوشهر گنجایش دارد خاطرنشان کرد: با تکمیل طرح توسعه فرودگاه بوشهر امکان پارک 7 فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه بوشهر فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه 15 تا 16 پرواز در فرودگاه بوشهر انجام می‌شود گفت: در هفته 88 پرواز داخلی و 4 پرواز خارجی از طریق فرودگاه بوشهر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از افزایش پروازهای بوشهر به تهران خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته پروازهای بوشهر به تهران و بالعکس 14 پرواز افزوده شده است.

دهقان‌منشاوی تأکید کرد: هم‌اکنون بوشهر به تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، کیش و دبی پرواز دارد که ظرفیت این پروازها بیش از 80 درصد مسافر پوشش می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار