محمود منطقیان: در انتخابات انجمن اسلامی معلمان نه حضور داشتم نه ثبت نام کردم.
کد خبر: ۳۶۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 20 January 2017
امروز خبری مبنی بر انتخابات انجمن اسلامی معلمان استان منتشر شد که بر اساس آن در این رای گیری  ۱۵ نفر ، از جمله محمود منطقیان کاندیدای اسبق مجلس شورای اسلامی شرکت داشته اند
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر امروز سومین کنگره انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد.
در این برنامه انتخابات هئیت رئیسه انجمن اسلامی معلمان استان انجام گرفت که بعد از شمارش آرا علی خواجوی با ( ۴۶ رای)، علیرضا کفایی(۴۰ رأی)، علیرضا دمساز( ۳۷ رأی)، علی پورک پور(۳۶رآی)،محمدنقی هادی زاه(۳۶ رأی)، مسعود قبادی(۳۶ رأی)، سهیلا باقرزاده (۳۵ رأی)،سید فخرالدین پورالحسینی(۳۳ رأی)، سید خلیفه موسوی(۳۳ رأی)، رجبعلی حقانی (۳۰ رأی)، محمدعلی طاهری (۳۰ رأی)، مظفر صداقت اصل( ۲۸ رأی)، محمود منطقیان (۲۳ رأی)، صفا فضیلت (۱۹ رأی) و سپهدار مجلسی (۱۸ رأی) نفر اول تا ۱۵ این انتخابات را کسب کردند.
اما پس از آن اعلام شد که محمود منطقیان گفته من در این انتخابات حضور نداشته ام! بر اساس این گزارش کانال تلگرامی یکی از سایتهای خبری محلی نوشت:
محمود منطقیان: در انتخابات انجمن اسلامی معلمان نه حضور داشتم نه ثبت نام کردم.

محمود منطقیان چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه وبویر احمد و از شخصیت های محبوب استان در گفتگو با ما گفت: در انتخابات انجمن اسلامی معلمان استان نه حضور  داشتم نه ثبت نام کردم ونه خبری از ماهیت این جلسه دارم.
به گزارش خبرنگار زاگرونا، اخیرا در شبکه های اجتماعی عکسی به اشتراک گذاشته شد که در آن اسم محمود منطقیان با تعداد رای خاصی به چشم میخورد که با توجه به صحبت های آقای منطفیان این اقدام غیر اخلاقی شائبه برانگیز و قابل تامل می باشد.
 
تایید و تکذیب حضور منطقیان در یک رای گیری
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار