عضو شورای شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: کمربند سبز به‌عنوان مانعی که بتواند شهرها را از ورود جریان‌های نامناسب زیست‌محیطی مانند ریزگردها و آلودگی‌ها محیطی محافظت کند یکی از نیازهای جدی شهر قم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۷ 20 January 2017
به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری با تأکید بر نیاز شهر قم به کمربند سبز اظهار داشت: اگر کمک دولت نباشد  شهرداری‌ها هم در این خصوص تکلیف جدی و توجه جدی نخواهند داشت و ایجاد کمربند سبز بدون تأمین اعتبارات از بخش دولتی امکان‌پذیر نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکل آلودگی هوای شهر قم افزود: کمربند سبز به‌عنوان مانعی که بتواند شهرها را از ورود جریان‌های نامناسب زیست‌محیطی مانند ریزگردها و آلودگی‌ها محیطی محافظت کند یکی از نیازهای جدی شهر قم محسوب می‌شود.

وی با اعلام تأمین آب موردنیاز برای ایجاد کمربند سبز گفت: برای تأمین آب کمربند سبز قرار است از پساب استفاده شود اما برای تأمین زمین که از الزامات کار است هنوز کاری انجام‌ نشده و پروژه نیازمند اعتباراتی است که شهرداری با کمبود آن مواجه است  و درواقع اگر کمک دولت نباشد امکان اجرای پروژه نخواهد بود.

بختیاری بابیان اینکه، برای داشتن شهری پاک و خرم که در اهداف استراتژیک شهرداری دیده‌ شده حتماً باید موضوع کمربند سبز در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر مشارکت بین دولت و شهرداری اتفاق نیافتد در سال‌های آینده در بحث آلودگی هوا با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار