فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: نمایندگان محترم مجلس به‌جای صدور بیانیه در شبکه‌های مجازی پیگیر حقوق ملت شریف در مجلس باشند.
کد خبر: ۳۶۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 20 January 2017

به گزارش تابناک تبریز، رحیم شهرتی‌فر در جلسه شورای اداری بخش خسروشهر اظهار کرد: ملت ایران برای دستیابی به شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» انقلاب کرد‌ه‌اند و کشور را از وابستگی به قدرت‌های بیگانه‌ای که هویت ایرانی و اسلامی ما را قبول نداشتند، رها ساختند.

وی با بیان اینکه قوانین و احکام دین مبین اسلام مایه سعادت و تعالی انسان‌ها است، گفت: حکومت جمهوری اسلامی حکومتی بر پایه دین اسلام و قدرت همراهی مردم است.

شهرتی‌فر افزود: کشورهایی که داعیه مبارزه با تروریسم را دارند امروزه حامی خطرناکترین گروه‌های تروریستی جهان هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با تنفیذ و تأیید مقام معظم رهبری اداره کشور را بر عهده دارد، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای مصالح نظام جمهوری اسلامی را دستخوش اختلافات فردی و گروهی قرار داده‌اند.

فرماندار تبریز تأکید کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، ایران امن‌ترین نقطه و موفق‌ترین کشور از منظر رشد اقتصادی خاورمیانه است و در صحنه بین المللی نیز با پیش‌برد موفقیت آمیز سیاست خارجی خود اقتدار و محبوبیت زیادی کسب نموده است.

وی با بیان اینکه متوسط نرخ بیکاری در کشور 12/7 درصد است، افزود: این متوسط در استان اصفهان 17/4 درصد و نرخ بیکاری استان آذربایجان‌شرقی 10/4 درصد است ؛ مخالفان خدمات دولت در استان انتقادهای سازنده و منصفانه داشته باشند.

شهرتی‌فر تأکید کرد: نمایندگان محترم مجلس به‌جای صدور بیانیه در شبکه‌های مجازی پیگیر حقوق ملت شریف در مجلس باشند ؛ تریبون مجلس بهترین بلندگو برای انعکاس خدمات و دلسوزی‌های آنهاست.

وی در پایان افزود: به پشتوانه خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها امروزه فاصله شرایط زندگی در شهر و روستا کاهش یافته و این حاکی از جریان مناسب سیاسی و اقتصادی در روستاهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار