این همایش علمی از روز چهارشنبه با حضور جمعی از پزشکان متخصص و رئیس شبکه هیپاتیت ایران در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شده بود.
کد خبر: ۳۶۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 20 January 2017

به گزارش تابناک مازندران،پزشکان متخصص شرکت کننده در این همایش بخشی از وقت خود را در اختیار بیماران روستائی گذاشتند تا با ویزیت و داروی رایگان ، مسکنی برای درد بیماری آنان باشند.

مسئول هماهنگی امور استان های شبکه هپاتیت ایران پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که در طول این 2 روز 70 تن از بیماران کبدی و هیپاتیتی روستاهای بابل همزمان با ویزیت ، دارو رایگان نیز دریافت کرده اند.
میثم فتحی افزود : همچنین 2 هزار نفر از روستائیان بابلی تحت آزمایش هپاتیت بی قرار گرفتند که ظرف روزهای آینده نتیجه آن از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل و همیاران سلامت به دستشان خواهد رسید.
 
وی بیان کرد : اگر افرادی که از آنان آزمایش هپاتیت گرفته شد نیاز به معرفی پزشک داشته باشند از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل و سفیران سلامت این کار انجام می شود تا بیماران سلامتی خود را باز یابند.
فتحی گفت : سمیناری که در بابل برگزار شد بسیار مفید و اثر گذار بود و برای بررسی نتایج آن و کسب دستاوردهای بزرگ تر سال آینده همین زمان این سمینار در بابل برگزار می شود.
وی افزود : همه باید تلاش کنیم تا هپاتیت سی در ایران ریشه کن شود و به خصوص رسانه ها می توانند در این روند بسیار موثر باشند.
همزمان با این سمینار ، سامانه بیماران کبدی کشور روز گذشته رونمائی شد.
 
 ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار