رئيس هیأت‌ بدن‌سازي و پرورش‌اندام استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌ بدن‌سازي و پرورش‌اندام استان قم از برنامه‌ريزي براي برگزاري رقابت‌هاي انتخابي رشته پرس سينه در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 20 January 2017
به گزارش تابناک قم، مجید تلخابی اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پیش‌روی ورزشکاران این رشته قرار دارد، به همین منظور برای شناخت ترکیب تیم اعزامی استان قم یک دوره پیکارهای انتخابی برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات برای برگزاری در روز هشتم بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از دوازدهم تا هجدهم بهمن ماه در تهران به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها مطابق با قوانین و مقررات IPF برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم هر دسته در رده‌های سنی  نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات این دوره جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و برترین‌های این پیکارها به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌شوند، ابراز کرد: سه نفر برتر مسابقات بر اساس انتخاب کمیته فنی پاورلیفتینگ فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام با هزینه کمیته پاورلیفتینگ به رقابت‌های برون‌مرزی می‌روند.

تلخابی عنوان کرد: همچنین به سه نفر برتر یعنی قهرمان قهرمانان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و برای تمام رده‌های سنی پیشکسوتان،  بر اساس انتخاب کمیته فنی فدراسیون جوایز نقدی اهدا می‌شود و تمامی شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها گواهینامه شرکت در مسابقات دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان قم با حریفان خود در تلاش برای کسب مقام‌های برتر و نشان‌های طلا، نقره و برنز اوزان منهای 56، 60، 67.5، 75، 82.5، 90، 100، 110، 125، 140 و به اضافه 140 کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

رئیس هیأت‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان و جوانان دسته 52 کیلوگرم افزوده می‌شود، افزود: در رده سنی نوجوانان متولدین 1377 تا 1385 حضور دارند، در رده سنی جوانان متولدین سال‌های 1372 تا 1376 به میدان می‌روند و در رده سنی بزرگسالان نیز متولدین سال‌های 1356 تا 1371 به رقابت خواهند پرداخت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار