حميد حاج‌ملك به همراه محمدرضا ابوالفضلی به عنوان كمك اول، حمید غمزه به عنوان كمك دوم و کمیل غلامی به عنوان داور چهارم ديدار نهمين بازي خارج از خانه صباي قم برابر ماشين‌سازي تبريز را داوري مي‌كند.
کد خبر: ۳۶۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 20 January 2017
به گزارش تابناک قم، موقعیت خطرناک هر دو تیم صبای قم و ماشین‌سازی تبریز در شرایط فعلی جدول رده‌بندی مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، حساسیت مصاف شاگردان عبدالصمد مرفاوی در صبای قم برابر شاگردان فرهاد کاظمی در ماشین‌سازی را بالا برده است.

این دو تیم در سومین هفته از دور برگشت مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بار در هفته سوم لیگ شانزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر به میدان رفتند و در آن مسابقه دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

فاصله 4 امتیازی صبای قم با ماشین‌سازی تبریز

دو تیم صبای قم و ماشین‌سازی تبریز در حالی روز یکشنبه سوم بهمن ماه در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در حال حاضر تیم ماشین‌سازی تبریز چهار امتیاز کمتر از صبای قم دارد و در مکان شانزدهم ایستاده و صبا رتبه پانزدهم را در اختیار دارد.

دو تیم در هفته هجدهم شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد و چنانچه صبا بازی را ببرد به رتبه‌ بالاتر صعود می‌کند و چنانچه ماشین‌سازی برنده شود فاصله خود را با صبا کاهش می‌دهد.

معرفی حاج‌ملک به عنوان داور دیدار صبا و ماشین‌سازی

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در آستانه آغاز هفته سوم از دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس، اسامی داوران دیدار حساس عصر روز سوم بهمن بین تیم‌های فوتبال صبای قم و ماشین‌سازی تبریز را اعلام کرد.

در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ماشین‌سازی تبریز از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 14 عصر سومین روز بهمن ماه به میزبانی ماشین‌سازی برگزار می‌شود، این دیدار را حمید حاج‌ملک قضاوت می‌کند و صبا نهمین بازی خارج از خانه فصل را انجام می‌دهد.

تلاش صبای قم برای کسب سومین برد این فصل

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و صبای قم تنها با اختلافی چهار امتیازی در جدول رده‌بندی لیگ برتر این فصل از یکدیگر فاصله دارند و این در حالی است که تا پایان هفته هفدهم لیگ شانزدهم فوتبال کشور، صبای قم در مکان پانزدهم یک رده بالاتر از تیم شانزدهم ماشین‌سازی تبریز قرار گرفته است.

در حال حاضر ماشین‌سازی تبریز با هشت امتیاز شانزدهم است، صبای قم با 12 امتیاز رتبه پانزدهم را در اختیار دارد، سایپا تهران با 14 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته، سیاه‌جامگان خراسان با 15 امتیاز سیزدهم است و پدیده خراسان نیز با 18 امتیاز در رده دوازدهم خطر سقوط را احساس می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار