خطیب نماز جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: آیت اله دری نجف آبادی ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن ایام اله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که یادآور خاطرات و جانفشانی های صلحا و شهدا و بزرگان است همچون جشن های زمان طاغوت اشرافی نیست و لازم است این جشن ها با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی برگزار شوند.
کد خبر: ۳۶۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 20 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن ایام اله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که یادآور خاطرات و جانفشانی های صلحا و شهدا و بزرگان است همچون جشن های زمان طاغوت اشرافی نیست و لازم است این جشن ها با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی برگزار شوند.

امام جمعه اراک مبنا و اساس برگزاری جشن در انقلاب اسلامی ایران را تعظیم شعائر دینی عنوان کرد و افزود: جشن در اسلام عبادت و سبب تقویت جبهه اسلام و ولایت است و لازم است جشن های دهه فجر به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران در کشور، منطقه و جهان باید با رویکرد آموزشی، تعلیم و تربیت و سازنده برگزار شوند.

آیت اله دری نجف آبادی حادثه دلخراش فرو ریختن ساختمان پلاسکو را مایه تاسف و تاثر خواند و ضمن اعلام همدردی مردم استان مرکزی با حادثه دیدگان و داغداران این ضایعه دردناک ابراز کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط در راستای پیام مقام معظم رهبری باید تلاش خود را معطوف به امدادرسانی به حادثه دیدگان و خارج کردن مصدومان از زیر آوارها کنند.

خطیب نماز جمعه اراک ادامه داد: بازسازی مناطق آسیب دیده، جبران خسارت ناشی به کسبه ساختمان پلاسکو و و در نظر گرفتن اشتغال باید در راس امور اجرایی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با خباثت بار خواندن حرکت کسانی که اقدام به نوشتن نامه به ترامپ کرده اند در جهت حمایت از گروه های منافقینی که نزدیک به 17 هزار نفر از مردم ایران اسلامی را به خاک و خون کشیدند گفت: بعد از اوباما که خونبارترین دوران تاریخ آمریکا را تنها با ریختن 26 هزار موشک بر سر ملت ها در یکسال گذشته رقم زد کابینه میلیاردرهای دولت ترامپ در حال شکل گیری است که با اعلام موضع در مقابل ایران اسلامی همراه بوده است.

امام جمعه اراک تاکید کرد: به حمد الهی ایران اسلامی از وجود رهبری شجاع و بی نظیر و مردمی فداکار و معتقد برخوردار است که در مقابل تمامی تهدیدهای آمریکا، اسرائیل و آل سعود ایستادگی خواهد کرد.

آیت اله نجف آبادی با اشاره به اینکه وجود تروریست ها در سطح منطقه و جهان سبب اشاعه فرهنگ ترور به دنیا میشود گفت: این امید می رود در مذاکرات قزاقزستان و آستانه در خصوص سوریه عدالت رعایت شود و شر تروریست ها برای همیشه از این کشور از بین برود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار