کد خبر: ۳۶۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 20 January 2017
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهور گفت: دراین مصاحبه اجازه پرسش سوالات منتقدان داده نشد و این رویه توهین به منتقدان برای دولت عادت شده است.
 
وی به پاسخ  تمسخر آمیز رییس جمهور به منتقدان خرید هواپیما اشاره نمود و افزود: هنگامیکه برغم مشکلات اقتصادی کشور این هواپیما 9 میلیون دلاربیشتر از قیمت مقرر خریداری می شود و از جمله هواپیماهای مرجوعی میباشد ووارد مدار پروازهای داخلی شده است باید پاسخ منتقدان داده شود.
 
امام جمعه الیگودرز افزود:برای ساخت هواپیما 3 سال زمان نیاز است در صورتی که  عنوان می کنند سال گذشته قرار داد ساخت آن بسته شده است و همین موضوع دلیل مرجوعی بودن آن است و همچنین این شور و شعف وزیران بیشتر باعث تحقیرملت  ایران می شود.
وی با اشاره به توانمندی های نیروهای  داخلی گفت: در اصفهان هواپیمای 50 نفره تولید شد اما  اینکه چرا ادامه داده نشد، باید پاسخ داده شود و با پولی که برای خرید چندهواپیما می پردازند می توانند خط تولید این محصول را در کشور خودمان راه اندازی نمایند و پول مملکت را به باد ندهند.
امام جمعه الیگودرز به بخشی دیگر از پاسخ های رییس جمهور اشاره نمود و افزود: ایشان عنوان داشتند کسانیکه نتایج برجام را نمی بینند بروند عینک بزنند، اما باید عرض کنیم که امروز دیدن و شنیدن مشکلات کشور نیاز به عینک و سمعک ندارد.
خطیب نماز جمعه  به نابودی تاسیسات فوردو و افزایش بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم  اشاره نمود و افزود: عنوان داشتند که مردم باید تاثیرات برجام را در سفره خود ببینند اما نه تنها چیزی مشاهده نشد بلکه وضعیت مردم بد تر شده است و ما هم عقیده داریم اقتصاد را باید در جیب مردم ببینید که  هر روز فقیر تر و ثروتمندان هم  غنی تر می شوند.
وی با تاکید بر لزوم صداقت دولت با مردم افزود: 26 هزار میلیارد تومان از در آمد هدفمندی یارانه ها مشخص نیست کجا رفته است که بهتر است اینها پاسخ داده شود.
ارزنده به لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی و دانه درشتها اشاره نمود و گفت: هنگامیکه  برای دستگیری یک مجرم اقتصادی مراجعه می شود محافظان مادرش جلوی ماموران را می گیرد اما مردم انتظار برخوردجدی با مجرمان اقتصادی را دارند.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها به مشکلات اقتصادی و فقر در شهرستان اشاره نمود و افزود: من افتخار می کنم که بعنوان امام جمعه بتوانم برای مردم کاری انجام دهم اما کسی وجوهات به دفتر نمی دهد و نمی دانیم این وجوهات کجا می رود و متاسفانه تنها باید شاهد ناراحتی  و رنج کسانی باشیم که روزانه به دفترمراجعه می کنند و هیچ منبع مالی برای کمک به آنها وجود ندارد.
امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه  در این شهر عده ای تنها مشکلات خودشان را می بینند و با بی خیالی نسبت به دیگران ایام را سپری می نمایند افزود: شما مردم اگر روزی همه حق الناس را پرداخت کردید بدانید که حق امام جمعه خود را ادا نکرده اید، زیرا من این وجوه را برای کمک به همنوعان و گرفتاران این شهرستان می خواهم  و شما که پشت سر امام جمعه خودتان نماز می خوانید او را در راستای رفع مشکلات نیازمندان حمایت کنید.
وی افزود: عده ای عنوان می دارند نیازمندان را بفرستید ما کمکشان کنیم آیا می شود ناموس مردم را برای دریافت پول به نزد کسی فرستاد؟ و گهگاهی این خود باعث مفسده می شود  و متاسفانه برخی هم تنها نام شیعه را یدک می کشند و از کمک به دیگران دریغ می کنند.
امام جمعه الیگودرز به حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو اشاره نمود و ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه مذکور افزود: آتش نشانان و امدادگران هلال احمر  و دیگر امدادگران از جمله افراد ایثارگر این جامعه هستند که کمتر نامی از آنها برده می شود.
وی افزود: آنها مردان بی ادعایی هستند که برای زدن به دل آتش  حقوق نجومی نمی خواهند و کسانیکه نجومی بگیران را سرمایه این کشور دانستند بیایند و سرمایه های مملکت را در زیر خروارها خاک ببینند.
ارزنده با انتقاد از کسانیکه از این حادثه برای تبلیغات انتخابات و مقصر جلوه دادن  رقیبان استفاده می کنند افزود: واقعا بی شرمانه ترین رفتار سوء استفاده از این موقعیت برای اهداف سیاسی می باشد در حالیکه همانگونه که حضرت آقا فرمود در حال حاضر وقت این حرفها نیست و باید برای نجات آتش نشانان زیر آوار مانده تلاش نمود.

 
الیگودرزنیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار