تابناک چهارمحال وبختیاری- مشاور امور ایثارگران جمعیت هلال احمر کشور، از ایثارگری و شهدای امدادگر این جمعیت به عنوان مروجان پیام صلح و دوستی و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در جهان یاد کرد.
کد خبر: ۳۶۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 21 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا پور ساداتی در دیدار با خانواده اولین شهید امدادگر مدافع حرم کشور، شهید 'محمدحسن قاسمی' در شهرکرد اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران این جمعیت همانند دوران دفاع مقدس از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند.
به گفته وی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در راستای اصول این جمعیت با هدف ترویج پیام صلح و دوستی، تامین سلامت انسانها و حفظ کرامت انسانی انواع کمک های امداد و نجات بخصوص اسکان، درمان و سلامت مجروحان در جبهه های اسلام مشغول خدمات رسانی هستند.
پورساداتی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشور در دوران انقلاب و دفاع مقدس 486 شهید امدادگر تقدیم اسلام کرده است، ادامه داد: یکهزار و 400 ایثارگر، 600 رزمنده و 250 جانباز دوران دفاع مقدس در جمعیت هلال احمر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
شهید محمد حسن قاسمی از پرستاران شهرکرد حدود هشت سال سابقه امدادگری جمعیت هلال احمر 13 مردادماه امسال هنگام امدادرسانی و ارائه خدمات بشر دوستانه از سوی گروه های تکفیری و تروریستی در سوریه به شهادت رسید.
شهید قاسمی نخستین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی و جمعیت هلال احمر کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار