کد خبر: ۳۶۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 21 January 2017
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از برکات و خدمات او خواند.
اخبار مرتبط

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر علی آل بویه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت مورد اعتماد امام راحل بود و در این راستا در دوران جوانی به او مسئولیت‌های خطیری واگذار شد.

آل بویه ادامه داد: وقتی امام خمینی (ره) مهدی بازرگان را به عنوان رئیس دولت موقت گذاشت، آیت الله هاشمی رفسنجانی را که آن زمان یک طلبه جوان بود به عنوان ناظر بر امور دولت موقت تعیین کرد.

او به خاطره ای اشاره کرد و گفت: وقتی بازرگان به عنوان رئیس دولت موقت به شیراز سفر کرد، مرحوم هاشمی رفسنجانی را پیشروی خود داشت که شهید آیت الله دستغیب با تماشای آن صحنه گفت: یک روحانی باید مانند هاشمی رفسنجانی زیرک و با ذکاوت باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات ارزنده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین امام، رهبری و نظام همه عمر با برکت خود را صرف خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم کرد.

او ولایت مداری هاشمی رفسنجانی را از ویژگی‌های برجسته این روحانی عالم برشمرد و گفت: هاشمی در پاسخ سؤال برخی افراد در رابطه با ارتباط او با رهبر معظم انقلاب گفت که رهبری عشق من است، ایشان رهبر و ما رهرو هستیم.

آل بویه خدمات علمی آیت الله هاشمی رفسنجانی را ستودنی خواند و افزود: اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز علمی دنیا محسوب می‌شود از برکات و خدمات ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

او به سوابق اجرایی یار دیرین امام و رهبری در عرصه مدیریت اجرایی کشور به‌ ویژه در طول هشت سال رئیس جمهوری دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های بزرگ از جمله ساخت مترو، سدسازی و دیگر تحولات عمرانی و بازسازی مناطق جنگی خدمات فراموش نشدنی از آیت الله رفسنجانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مردمی بودن و معتدل بودن ویژگی ممتازی به شخصیت فراموش نشدنی آیت الله هاشمی رفسنجانی داد و این ویژگی و نقش آن در سازندگی کشور زبانزد عام و خاص است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار