زنان آمریکایی با به راه انداختن تظاهراتی در شهر واشنگتن که با سمبل رنگ سفید در این شهر انجام می شود، نسبت به اهانت های ترامپ به مسلمانان، مکزیکی ها و زنان این کشور به شدت اعتراض کردند.
کد خبر: ۳۶۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 21 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، در حالیکه cnn از برگزاری بیش از 600 اعتراض و تجمع مردمی و بازداشت تعداد زیادی از معترضان در شهرهای مختلف آمریکا گزارش می‌دهد رویترز هم از تظاهرات مستقل زنان در واشنگتن و در دومین روز پیاپی ادامه اعتراضات مردمی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور  جدید آمریکا خبر داد.
 
زنان آمریکایی هم علیه ترامپ تظاهرات کردند! 
گفته می شود در این تظاهرات، جمعی از سخنرانان و هنرمندان با راهپیمایی در مجاورت بازار ملی این شهر در اعتراض به اظهارات ترامپ علیه زنان، مسلمانان و مکزیکی های مقیم آمریکا به راهپیمایی می پردازند.
 
معترضین معتقدند به دنبال رساندن پیام واحد خود به ترامپ، که مکزیکی های را تجاوزگر خوانده و به دنبال منع ورود مسلمانان به آمریکا بوده و همچنین باعث آزار جنسی زنان شده هستند.
 
گفتنی است از روز گذشته تاکنون مردم در کشورهای مختلف جهان نظیر اسپانیا، آلمان، آرژانتین، مکزیک، انگلیس و فیلیپین، همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، در مخالفت با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید تظاهرات کردند.
 
همچنین بنابرگزارش آسوشیتد پرس، با شدت یافن اعتراضات معترضین به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» شمار افراد بازداشت از سوی پلیس نیز افزایش یافت و بر اساس آخرین اعلام پلیس دست کم ۲۱۷ نفر در این رابطه بازداشت شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار