رییس بنیاد نخبگان استان فارس ضمن تشریح روند ایجاد موزه هنرهای معاصر در شیراز تاکید کرد: شیراز بهترین مکان برای برپایی موزه هنرهای معاصر است .
کد خبر: ۳۶۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 21 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: حبیب شریف، رییس بنیاد نخبگان استان فارس در نشست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با سرآمدان ادب و هنر و جامعه نخبگانی استان فارس گفت: مطالعه ایجاد موزه هنرهای معاصر در شیراز از ده ها سال قبل آغاز شد و در سال های اخیر نیز پیگیری های زیادی از سوی بنیاد نخبگان استان فارس انجام شده است .
وی افزود: شیراز می تواند جایگاه اصلی موزه هنرهای معاصر باشد و پیگیری های صور ت گرفته با هدف انتقال مطالعات «بنیاد آلتو» در کشور فنلاند به شیراز از طریق دکتر ظریف وزیر امورخارجه، دکتر ستاری معاون علمی وفناوری رییس جمهور و دکتر تخت روانچی معاون وزیر امورخارجه انجام شده است .
شریف پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه دانشگاه شیراز با اختصاص زمین مناسب برای تأسیس موزه هنرهای معاصر موافقت کرده، عملیات اجرای این طرح مهم هر چه سریعتر در شیراز آغاز شود .
رییس بنیاد نخبگان فارس در بخش دیگری، با اشاره به رسالت و هدف بنیاد ملی نخبگان، تصریح کرد: نخبه شناسی، نخبه پروری، نخبه گماری و سپس الگوسازی و تکریم از نخبگان از مهمترین اهداف این بنیاد است که تمام برنامه ها و فعالیت ها نیز برای تحقق آنها طراحی و اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار