اخبار ورزشی استان فارس
پینگ پنگ باز شیرازی به مرحله دوم اردوی تیم ملی راه یافت/ ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال باخت/بانوان قشقایی در لیگ برتر فوتبال مساوی کردند/نتایج لیگ برتر فوتبال فارس/نایب قهرمانی کشتی گیران ممسنی در مسابقان دانشجویی/بانوان کارا در لیگ برتر فوتسال باختند/سرمربی کارا به دلیل دخالت مدیران استعفا داد
کد خبر: ۳۶۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 21 January 2017
پینگ پنگ باز شیرازی به مرحله دوم اردوی تیم ملی راه یافت
به گزارش تابناک فارس:مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ پنگ برگزار شد و 'محمدعلی رویین تن' پینگ پنگ باز شیرازی به مرحله دوم راه یافت.
 
ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال باخت
در هفته ١٩ لیگ برتر فوتسال باشگاه های كشور بعد از ظهر امروز تیم ارژن شیراز در دیداری نزدیك ٤ بر ٣ نتیجه را مقابل میزبان خود یاسین پیشرو قم واگذار كرد.
شاگردان حمید كمالی در تیم ارژن با این شكست و ٢٠ امتیاز در مكان دهم جدول رده بندی باقی ماندند.
 
بانوان قشقایی در لیگ برتر فوتبال مساوی کردند
از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم‌های استقلال خوزستان و قشقایی شیراز در استادیوم تختی اهواز برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
نتایج لیگ برتر فوتبال فارس
عصر روز جمعه اول بهمن 95 تیم استقلال لارستان با نتیجه سه بر یک از سد پرسپولیس جهرم گذشت و به صدر جدول بازگشت.
همچنین تیم عقاب شیراز با تساوی 2 بر 2 برابر شهید باقری گویم صدرجدول را به استقلال لارستان واگذار کرد و لیدوما نورآباد هم سه بر صفر المهدی کوار را شکست داد. فاروق مرودشت هم با نتیجه 3 بر 1 امیرکبیر نور آباد را از پیش رو برداشت.
در پایان هفته شانزدهم تیم استقلال لارستان با 33 امتیاز در صدرجدول قرار دارد.
 
نایب قهرمانی کشتی گیران ممسنی در مسابقان دانشجویی
تیم کشتی فرنگی ممسنی در مسابقات کشتی دانشجویان منطقه یک کشور که با شرکت ده تیم و به میزبانی مرودشت برگزار شد عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.
 
بانوان کارا در لیگ برتر فوتسال باختند
تیم کارا شیراز در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور برابر سپاهان اصفهان شکست خورد.این بازی که روز جمعه از هفته هفدهم این رقابت ها در اصفهان برگزار شد، تیم سپاهان این شهر با نتیجه سه بر یک کارا شیراز را شکست داد.
 
سرمربی کارا به دلیل دخالت مدیران استعفا داد
شهناز یاری؛سرمربی کارا گفت: از حدود سه هفته پیش به دلایل متعدد از جمله مشکلات مدیریتی و مالی تیم فوتسال زنان کارا شیراز را همراهی نکردم و از پنجشنبه گذشته نیز تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفته ام.
وی که هدایت تیم فوتسال دختران جوان زیر 19 سال کشورمان را نیز عهده دار است، گفت:‌‌ اگر اخلاق و اصول حرفه ای رعایت نشود، نمی توان انتظار داشت یک مربی به کار خود ادامه دهد.
این مربی فوتسال زنان توضیح داد: سه هفته پیش به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی تیم را ترک کردم، اما بنا به خواست مدیریت باشگاه 25 دی ماه در دفتر مدیریت باشگاه جلسه ای برگزار شد و برخی مشکلات شد و قول های جدی برای حل سایر مشکلات داده شد.
سرمربی تیم کارا شیراز گفت:‌ متعاقب این جلسه به همکاری در باشگاه ادامه دادم و در 29 دی ماه لیست بازیکنان مورد نظر برای دیدار برابر تیم سپاهان اصفهان در جریان هفته هفدهم را به باشگاه اعلام کردم، اما در کمال ناباوری 30 دی ماه و پیش از آنکه راهی اصفهان شوم، متوجه تغییراتی در اسامی و حذف فهیمه ارزانی و مرجان یوسفی و جایگزینی دو بازیکن دیگر توسط مدیریت باشگاه شدم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار