معاون شیفت ایستگاه آتش نشانی شماره 5 قزوین: لذت نجات دادن جان افراد با هیچ اقدامی قابل وصف نیست و یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین کارهایی است که توسط آتش‌نشان‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۶۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل  از ایسنا منطقه قزوین، سید حسین خورشیدی معاون شیفت ایستگاه آتش‌نشانی شماره 5(پونک) در حاشیه بازدید و اعلام همدردی دانش آموزان در این ایستگاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه شغل آتش‌نشانی یکی از مشاغل مهم و حساس در کشور محسوب می‌شود نیاز است تا سیستم آموزشی وجه واقعی این قبیل شغل‌ها را به دانش آموزان نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه شغل آتش‌نشانی در عوام به شغل استراحت گونه‌ای تبدیل‌شده است گفت: حادثه‌ پلاسکو عمق کار یک آتش‌نشان را نشان داد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها، مأموران هلال‌احمر و نیروی انتظامی جزو نیروهای امدادرسان وظیفه‌شناس هستند که ساعت‌ها از خانواده‌های خود دور هستند تا بتوانند امنیت و آسایش را برای مردم فراهم کنند.

خورشیدی یادآور شد: با توجه به اینکه دانش آموزان در سنین پایین ظرفیت پذیرش واقعیات بیشتری را دارند، باید در مدارس به این موضوع توجه شود و از ابتدا دانش آموزان را با مشاغل سخت آشنا کنند.

این آتش‌نشان در پایان با اشاره به اینکه مردم بهترین کاری که می‌توانند در مواجهه با حوادث داشته باشند عدم تجمع در محل‌های حادثه است گفت: باید از ظرفیت فرهنگی غنی کشور استفاده و از عکس‌برداری و فیلم‌برداری خودداری کرد تا در کارهای امدادی خلل وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار