مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اهدای نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه برای اولین بار به شوالیه آواز ایران استاد "شهرام ناظری" و استاد"حمیدرضا نعیمی" پیشکسوت هنر نمایش خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 22 January 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک، ابراهیم رحیمی زنگنه با اشاره به ضرورت تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر کرمانشاه گفت: پاسداشت این بزرگان که سرمایه این دیار هستند را وظیفه خود می دانیم و در این راستا از چندی پیش تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر این دیار را در دستور کار قرار داده ایم.

رحیمی زنگنه ا اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت تجلیل از استاد شهرام ناظری در اختتامیه جشنواره بین المللی اقوام، اظهار کرد: استاد ناظری از سرمایه‌های استان و چهره شناخته شده موسیقی در سطح بین‌الملل است که خدمات بسیاری در راه اعتلای موسیقی سنتی کشور انجام داده است

وی با بیان اینکه استاد ناظری جوایز و القاب ارزشمندی نظیر "شوالیه آواز" را کسب کرده، گفت: ما نیز بر آن شدیم به پاس این خدمات، برای اولین بار نشان "فرهنگ و هنر" کرمانشاه را به این استاد آواز اهدا کنیم.   

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: همزمان در این مراسم، نشان "فرهنگ و هنر" کرمانشاه به استاد حمید رضا نعیمی پیشکسوت عرصه هنر نمایش نیز اهدا می‌شود.

رحیمی زنگنه افزود: مراسم اهدای نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه به این دو هنرمند برجسته کرمانشاهی همزمان در اختتامییه جشنواره بین المللی اقوام،سوم بهمن برگزار خواهد شد.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار