مدیرکل کانون پرورش و فکری گلستان:
مدیرکل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: ۱۵۰ برنامه علمی فرهنگی ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 22 January 2017
مدیرکل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: ۱۵۰ برنامه علمی فرهنگی ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

عبد الرحمان سیفی گفت: ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، علمی، پژوهشی با شعار گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح مراکز  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: جامعه هدف ما کودکان و نوجوانان بین ۶ تا ۱۷ سال را شامل می شود و محتوای برنامه ها در عین شاد بودن شعور کودکان و نوجوانان را نسبت به رهبری و انقلاب افزایش می دهد چرا که این نسل حافظان انقلاب هستند.

سیفی اظهار کرد: روز هفت بهمن ماه نقد کتاب سایه هیولا با حضور مولف کتاب عباس جهانگیریان و برنامه تجلیل از محیط بانان برتر در گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

وی گفت: در تاریخ ۱۲ بهمن برنامه استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه و اجرای سرود و پرده خوانی انقلاب در فضای ورودی فرودگاه انجام می شود.

سیفی اظهار کرد: ۱۴ بهمن جشنواره نقالان کودک و نوجوان (معرفی شخصیت های اسطوره ایران ) و تئاتر کوچک (اجرای نمایش های خلاق در روستاها و مناطق مرزی) برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته کودک و نوجوان با اشاره به برنامه های روز ۱۸ بهمن ماه گفت: افتتاح فروشگاه های عرضه محصولات کانون در شهرستان های آق قلا و گرگان، افتتاح دومین آسمان نمای دیجیتال استان در گرگان، افتتاح مراکز فرهنگی هنری علی آباد کتول و گالیکش برنامه های این روز است.

سیفی افزود: جشنواره لبخند واژه ها و اختتامیه برنامه  سفر کتاب در تاریخ ۲۱ بهمن در گرگان برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار