مدیرکل بنیاد حفظ آثار کردستان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: استان کردستان میزبان 20 شهید تازه تفحص شده خواهد بود که از مرز باشماق مریوان وارد کشور می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 22 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدرضا شرفبیانی در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان سه شنبه پنجم بهمن‌ماه جاری میزبان پیکرهای تازه تفحص شده شهدای عزیز خواهند بود که از مرز باشماق وارد کشور می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مرز باشماق از مرزهای اصلی کشور برای تبادل شهدا است، گفت: امسال برای دومین بار است که پیکر شهدای گمنام وارد کشور می‌شود و در طول سال‌های گذشته 5 بار است که پیکر مطهر شهدا وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: بعد از استقبال از کاروان شهدا در باشماق مریوان پیکر شهدا روز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه از جلوی پادگان تا مسجد جامع سنندج تشیع و مورد استقبال و بدرقه مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: بعد از استقبال پیکر شهدا در سنندج ساعت هفت شب پنجم بهمن ماه مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع سنندج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

شرفبیانی افزود: شهدای تازه تفحص شده که احتمالا 20 پیکر مطهر باشند بعد از بدرقه مردم برای طی تشخیص هویت و آزمایش‌های لازم به تهران منتقل می‌شوند.

وی اظهار کرد: تدفیق پیکر سه شهید گمنام نیز به استان کردستان واگذار شده که دو پیکر مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قروه و یک پیکر هم در ستاد لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان تدفین خواهند شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار