مسؤول واحد عمرانی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه گفت: عملیات جدول‌گذاری، بهسازی و زیرسازی معابر معروف به هشت بهشت و برخی از معابر باغ عمران این شهر آغاز شده است.
کد خبر: ۳۶۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فیض‌الله یوسف‌علیزاده در جلسه کمیسیون عمرانی شهرداری شهر اقبالیه که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: عملیات جدول‌گذاری، بهسازی و زیرسازی معابر معروف به هشت بهشت و برخی از معابر باغ عمران شهر اقبالیه آغاز شده است.

وی به ضرورت تسریع در امر خدمات‌رسانی به شهروندان شهر اقبالیه تأکید کرد و افزود: هم‌اکنون اجرای عملیات جدول‌گذاری، بهسازی، زیرسازی، خاک برداری و مناسب‌سازی در معابر معروف به هشت بهشت و معابر باغ عمران در مرحله انجام است.

مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه، جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: این امر مورد توجه و تأکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار شهرداری شهر اقبالیه قرار دارد.

یوسف‌علیزاده تصریح کرد: عملیات جدول‌‌گذاری و بهسازی در تمام معابر سطح شهر که دارای مشکل است، همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که مراحل عملیات همراه با نظارت دقیق برای اجرای مطلوب کار صورت گرفته تا این عملیات با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و به بهره‌برداری برسد تا رضایتمندی شهروندان شهر اقبالیه را به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار