نماینده مردم قزوین در مجلس خواستار شد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان استان قزوین به بخش کشاورزی و دامداری توجه ویژه‌ای کنند تا شاهد رشد و توسعه این بخش باشیم چراکه قزوین ظرفیت‌های بالایی در این بخش‌ها دارد.
کد خبر: ۳۶۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل  از خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی صبح امروز در بازدید از شرکت صنایع غذایی نستله که با حضور علی‌اکبر متقی‌فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و علیرضا خزائلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین صورت گرفت، اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری است که توانسته سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: مسؤولان استان قزوین به بخش کشاورزی و دامداری توجه ویژه‌ای کنند تا شاهد رشد و توسعه این بخش باشیم چراکه قزوین ظرفیت‌های بالایی در این بخش‌ها دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید پایدار ادامه داد: امروز با فعال‌سازی واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی می‌توان اشتغالزایی ایجاد کرد و این ظرفیت در استان قزوین فراهم است.

محمدی یادآور شد: مسؤولان باید توجه ویژ‌ه‌ای به بهره‌برداران برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار کنند چراکه حمایت از آن‌ها تولید و رونق اقتصادی را به همراه دارد.

وی عنوان کرد: با سفر هیأت دولت به استان قزوین شاهد طرح سیستم آبیاری نوین در این استان هستیم که امید است با صرفه‌جویی در مصرف آب و بهینه کردن آن در بخش کشاورزی بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای برداریم که در این میان کشاورزان و مسؤولان نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین مواد اولیه واحدهای صنایع غذایی از تولید‌کنندگان داخل استان و کشور یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های واحدهای تولیدی است که امیدواریم مسؤولان مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار