مدیرعامل سازمان حمل و نقل اقبالیه تأکید کرد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه ترویج فرهنگ ترافیک را ضروری دانست و گفت: باید فرهنگ صحیح ترافیکی را به شهروندان آموزش داده تا شاهد حوادث کمتری برای همشهریان و شهروندان باشیم.
کد خبر: ۳۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین،‌ علی‌اصغر پورقاسم در جلسه هماهنگی آموزش ترافیک شهروندی که صبح امروز با حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسؤولان استانی در سالن جلسات سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: از وظایف سازمان حمل و نقل ایجاد و فراهم کردن زمینه آرامش و نشاط اجتماعی بوده که این امر در قالب فعالیت‌های متعدد رخ می‌دهد و مهم‌ترین آن امنیت ترافیک و حمل و نقل است که باید به طور دقیق و با دید فنی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل از سال گذشته موضوع آموزش‌های شهروندی را آغاز کرده و با راه‌اندازی شهرک ترافیک که یکی از وظایف این شهرک‌ آموزش‌های شهروندی بوده توسعه آموزش‌های ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه ترویج فرهنگ ترافیک را ضروری دانست و تأکید کرد: باید فرهنگ صحیح ترافیکی را به شهروندان آموزش داده تا شاهد حوادث کمتری برای همشهریان و شهروندان باشیم.

پورقاسم برگزاری جشنواره شهروند ترافیک را آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ قانون‌مدار دانست و تصریح کرد: باید مسئله آموزش قوانین و راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان به صورت بسیار جدی دنبال شود تا مهارت‌های لازم در مقابل حوادث را بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش قوانین به زبان ساده به دانش‌آموزان همچون رفت و آمد در بین خطوط، گذر عابر پیاده، استفاده از پل عابر پیاده، بستن کمربند ایمنی، نحوه نشستن در داخل خودرو و آشنایی تخلفات در هنگام رانندگی نقش بسزایی در جلوگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار