عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: حفظ و صیانت از نمادهای شهری، در دستور کار مسؤولان شهری باشد.
کد خبر: ۳۶۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به میدان 22 بهمن و خیابان شهدا، اظهار داشت: با وجود اینکه این نام‌ها به ترتیب بر روی دروازه رشت و فلکه سپه گذاشته شد، ولی مردم بیشتر، نام‌های گذشته را بر ذهن دارند.

وی با اشاره به اینکه تهران تاکنون میدان ولی‌عصر(عج) خود را نگه‌داشته ولی شهر قزوین نتوانست میدان ولی‌عصر(عج) را حفظ کند، خاطرنشان کرد: امروز با وجود اینکه از میدان ولی‌عصر(عج) خبری نیست ولی شهروندان قزوینی چهارراه ولی‌عصر(عج) را به نام میدان می‌شناسند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: به همین دلیل مسوولان مجموعه مدیریت شهری باید هوشیارانه و با درایت عمل کنند تا سرنوشت میدان 22 بهمن به میدان ولی‌عصر (عج) که از بین رفته، منتهی نشود.

چگینی با بیان اینکه حفظ و صیانت از نمادهای شهری باید در دستور کار مسوولان شهری باشد، افزود: 22 بهمن، دروازه ورودی شهر قزوین است و این میدان برای شهروندان قزوینی ارزشمند است و به آن عادت کردند و نباید از بین برود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: از بین بردن نمادهای شهری در سطح شهر قزوین نگران‌ کننده است و نباید این اتفاق محقق شود زیرا به صلاح شهر نیست.

وی به پارکینگ شهید انصاری اشاره کرد و گفت: باید در استفاده از پارکینگ در شهر قزوین تشویق‌های لازم مانند استفاده از بلیط نیم‌بها دیده شود تا شهروندان قزوینی رغبت بیشتری در بهره‌وری از این مکان داشته باشند.

این مسوول با اشاره به اینکه در پارکینگ شهید انصاری، فضای پارک 350 خودرو وجود دارد، بیان کرد: باید فرهنگ استفاده از این پارکینگ نهادینه شود تا وانت‌بارها و بنکداران خودروهای خود را بیشتر در این فضا پارک کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: باید فضاهای پارکینگ را در سطح شهر قزوین ارتقا داد تا شهروندان قزوینی دیگر در پارک کردن خودروهای خود در سطح شهر با مشکلی مواجه نشوند.

چگینی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین تاکنون توانسته پارکینگ‌های خوبی را در سطح شهر قزوین راه‌اندازی کند، عنوان کرد: برخی از پارکینگ‌هایی که هنوز عملیات اجرایی آن تمام نشده، باید اتمام آن‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در احداث پارکینگ شهید انصاری و ساماندهی آن، گام‌های مطلوبی برداشته شده که زحمات شهرداری قزوین در این راستا قابل تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار