تابناک مرکزی: طرح پاك سازي نقاط آلوده در 99 نقطه در سطح استان به اجرا درآمد و در اين طرح 204سارق، توزيع کننده مواد مخدر، مزاحمان نواميس شهروندان و ... دستگير شدند.
کد خبر: ۳۶۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 22 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيامک قاسمي" معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مرکزي در اين باره گفت:طرح هاي انتظامي بخش پليس چون گذشته با توجه به بازخوردگيرهاي مثبت شهروندان و افزايش رضايت مندي عمومي با جديت دنبال مي شود و طرح برخورد با سارقان،مواد فروشان و مزاحمان از مهم ترين اولويت ها در اجراي اين طرح ها مي باشد.

وي اضافه کرد: روز گذشته طرح پاك سازي نقاط آلوده در 99 نقطه استان و با استفاده از حداكثر توان اجرايي و انتظامي اجرا شد.

سرهنگ قاسمي افزود: در اين عمليات ها، 6كيلو و 926 گرم انواع مواد مخدر كشف و151 خرده فروش و معتاد دستگير شدند و همچنين53 فقره سرقت كشف و 31سارق نيز دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان هاي انتظامي انتقال شدند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مرکزي در ادامه تصريح کرد: در اجراي اين طرح 108دستگاه موتورسيكلت و51خودرو توقيف و 860 خودرو اعمال قانون شدند و افرادي نيز به علت جرايمي چون مزاحمت، اوباش گري و .. دستگير شدند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي از شهروندان استان در همكاري با پليس، قبل و حين اجراي طرح هاي انتظامي قدرداني كرد و از آنان خواست تلفن 110 و 197 را به عنوان ابزاري آسان براي ارتباط گيري با پليس به خاطر بسپارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار