فرمانده انتظامي استان مازندران در حاشيه نمايشگاه دستاوردهاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در شهرستان آمل گفت: 79 درصد از پرونده هاي ارجاعي به پليس فتاي مازندران منجر به کشف شده است .
کد خبر: ۳۶۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 23 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، "سردار سيد محمود مير فيضي " در حاشيه برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در شهرستان آمل که با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار و اعضاي شوراي تامين اين شهرستان همراه بود،با اشاره به افزايش 35 درصدي جرائم در فضاي مجازي، گفت: 60 درصد از پرونده هاي ارجاعي به پليس فتا در رابطه با مسائل مالي است.
 
فرمانده انتظامي استان مازندران،با بيان اين که 79 درصد از پرونده هاي ارجاعي به پليس فتا منجر به کشف شده است، افزود: نيروي انتظامي طبق قانون وظايف خود را انجام مي دهد .
 
سردارمير فيضي خاطر نشان کرد : برخورد با جرايم سايبري با پيچيدگي هاي خاصي مواجه است و بسياري از جرايم از فضاي حقيقي به فضاي مجازي کشيده شده است و اين به گونه اي است که يک متهم با چندين شاکي روبرو است .
 
وي وظيفه پليس در ارتباط با فضاي مجازي را آگاهسازي مردم براي کاهش ، پيشگيري و مقابله با تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي اعلام کرد و گفت :6 در صد از فعالان فضاي مجازي را جوانان تشکيل مي دهند.
 
فرمانده انتظامي مازندران ، با بيان اين که پليس پاسخگوي مطالبات به حق مردم و خادم آنان است ، اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردم که به دنبال امنيت ، آسايش و آرامش هستند بر اساس آن طرح هايي را از جمله طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در استان و شهرستان ها آغاز کرده است .
 
مير فيضي با اشاره به پاکسازي نقاط آلوده از جمله اهداف طرح ارتقاي امنيت اجتماعي است به اجراي اين طرح در شهرستان آمل طي 24 ساعت گذشته اشاره کرد و تصريح کرد : بيش از 30 خرده فروش مواد مخدر در اين مدت شناسايي و 13 کيلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد و تعدادي از اراذل و اوباش شناسايي و دستگير شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار