کد خبر: ۳۶۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 24 January 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از وقف خانه ۵۰۰ میلیون تومانی برای ترویج ‏فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) خبر داد.‏

 حجت الاسلام مجید کرمی،‌ امروز در جمع کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اعلام خبر وقت منزل مسکونی با مساحت 297 متر در استان یزد، گفت: واقفان خیراندیش  آقای علی بمان امینی و سرکار خانم سکینه امینی یک باب منزل مسکونی با مساحت 297 متر مربع را وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به اینکه این موقوفه جدید که ارزش ریالی آن 5 میلیارد ریال می باشد، جهت ترویج فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت (ع) وقف شده است.

حجت الاسلام کرمی با تأکید بر اینکه مسئله وقف در طول تاریخ فراز و نشیب های زیادی را متحمل شده، اذعان داشت: امروز ما باید با اهتمام ورزیدن به احیای فرهنگ وقف در خانواده زمینه عمل به سیره ائمه اطهار(ع) را در محیط خانه فراهم سازیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وقف اولادی و ضرورت احیای آن در خانواده، اظهار داشت: وقف اولادی در زمان اهل بیت(ع) موجب تقویت جریان امامت بود و ما نیز باید به این مسئله توجه داشته باشیم که خانواده‌هایی را که فرزندانشان می‌توانند وجوه موقوفه را در مسیر درست و احیای سیره اهل بیت(ع) هزینه کنند، تشویق به وقف اولادی اموال نماییم.

حوزه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار