فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: فرزندان ایران اسلامی با داشتن روحیه جهادی و ایثار و با تکیه بر اعتقادات دینی و توان رزمی بالا، در هر شرایطی برای دفاع از نظام آماده جانفشانی هستند.
کد خبر: ۳۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 25 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز چهارشنبه با اشاره به اجرای رزمایش امنیتی یگان های امام علی (ع) قرارگاه نجف اشرف در منطقه عمومی قصرشیرین افزود: این رزمایش امروز و فردا در شهرستان قصرشیرین به منظور نمایش توان دفاعی و نظامی و تمرین بسیجیان برای مقابله و دفاع در برابر تهدیدهای دشمنان برگزار می شود. 
وی اظهار کرد: در این رزمایش گردان های امام حسین (ع) شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و همچنین گردان بیت المقدس ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین حضور دارند. 
وی حفظ و انسجام آمادگی رزمی و دفاعی، ارتقای روحیه و انگیزه جهادی و اقتدار نیروهای بسیجی شرکت کننده را از مهم ترین هدف های برگزاری این رزمایش عنوان کرد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین، استفاده از توان بسیجیان و نیروهای مردمی مرزنشینان در برگزاری این رزمایش با هدف ایجاد تقویت دفاعی و انگیزه بیشتر در بین مردم را از دیگر دلایل اجرای این رزمایش ذکر کرد.
سرهنگ حسنی ادامه داد: امروز به برکت وجود نیروهای نظامی مقتدر، امنیت کامل در کشور به ویژه در نوار مرزی حاکم است و دشمن جرات کوچکترین تهاجم و تهدیدی را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار