همزمان با آغاز رسمی مشهد2017 ؛
همزمان با آغاز رسمی مشهد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، راديو نما (رادیو تصویری ) مرکز خراسان رضوي با حضور قائم مقام سازمان صداوسیما، استاندار خراسان رضوي و مديرکل صداوسیمای استان، به طور رسمي افتتاح و آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۳۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، قائم مقام سازمان صدا و سیما در آیین راه اندازی این رادیو در مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد گفت: قراردادن تصویر در کنار صدا و امکان استفاده از برنامه های رادیویی از طریق گیرنده تلویزیون از امکانات رادیو نما است که برجذابیت تولیدات می افزاید.
 
رادیو تصویری صدا و سیمای خراسان رضوی راه‌اندازی شد
 
حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم افزود: صدا و سیما در رویکردهای جدید خود تلاش می کند ارتباط تعاملی مخاطب با رسانه را از طریق فضای مجازی و امکان استفاده از اینترنت افزایش دهد.
 
وی با تشریح اهمیت رادیو در رسانه ملی افزود: در رادیوهای استانی هیچ رادیویی نمی تواند به اندازه رادیو خراسان از نظر توان، محتوا، برنامه سازی و قدمت رقابت کند.
 
علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم با اشاره به جایگاه رادیو در اطلاع رسانی گفت: رادیو در انتقال ظرفیت های فرهنگی مشهد در سال پایتخت فرهنگی جهان اسلام می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
 
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی هم در آیین آغاز به کار رادیو نما گفت: مراسم افتتاح مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام از طریق 7 شبکه سراسری صدا و سیما پوشش داده شد.
 
محسن نصر پورافزود: رادیو نما رسانه ای بین رادیوهای سنتی و رادیوهای تصویری است که در آینده قابلیت پخش ویدئو را نیزخواهد داشت.
 
رادیو تصویری صدا و سیمای خراسان رضوی راه‌اندازی شد 
 
رادیو تصویری صدا و سیمای خراسان رضوی راه‌اندازی شد 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار