واهبی زاده گفت:شهدا، جانبازان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس شیرین ترین دارایی خود یعنی جانشان را بر طبق اخلاص گذاشتند و مقابل توپ و تانک و خمپاره دشمن بعثی تا دندان مسلح رفتند تا جامعه ما اصلاح شود.
کد خبر: ۳۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 28 January 2017

سردار سید شکرالله واهبی زاده ،فرمانده عملیات پدخندق در هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره 9 شهید حوزه گچ بلند شهرستان بهمئی از بی توجهی مسئولان کشور به فیشهای نجومی، بیکاری و معضلات اجتماعی پیش روی جوانان و تبعیض بین فرزند مسئولان با مردم عادی انتقاد کرد.
واهبی زاده گفت:شهدا، جانبازان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس شیرین ترین دارایی خود یعنی جانشان را بر طبق اخلاص گذاشتند و مقابل توپ و تانک و خمپاره دشمن بعثی تا دندان مسلح رفتند تا جامعه ما اصلاح شود.
وی تصریح کرد:نباید مسئولی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند تا تکلیف آمریکا با ما مشخص نشود، حتی فرزند خود را برای تحصیل به آنجا بفرستد.
واهبی زاده با تاسی از فرمایشات امام خمینی(ره) در این راستا، خاطرنشان کرد: شرط ارتباط ما با آمریکا این است که یا ماهیت آمریکا عوض شود یا دلیل آن فاصله گفتن ما از آرمانهای انقلاب و شهداست که باید در این زمینه توجه جدی شود.
وی با انتقاد از بی توجهی به فیشهای نجومی و تبعیض در جامعه گفت: مسئولانی فیش نجومی می گیرند در حالی که عده ای از امکانات اولیه زندگی هم بی بهره اند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: چرا باید یک بچه منطقه محروم برای کوچکترین لغزش در زندان باشد اما فرزند مسئولان ما با این همه اختلاس و جرم محاکمه نشوند؟
سردار واهبی زاده گفت:در بحث برجام هم مسئولان ما به دستورات مقام معظم رهبری به خوبی عمل نکردند تا الان اوباما با افتخار اعلام می کند که من توانستم بدون حتی شلیک یک گلوله به سمت ایران تاسیسات هسته ایران را تعطیل کنم.
بعد از اتمام سخنرانی واهبی زاده نوبت به سخنرانی سید منصور موسوی ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد رسید که وقت خود را در اختیار مجید محنایی، معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمدگذاشت.
محنایی در سخنانی کوتاه به سخنرانی سردار واهبی زاده واکنش نشان داد و گفت: در بحث برجام دولت بدون اجازه رهبری هیچ کاری انجام نداد و نباید سردار واهبی زاده نا امیدی را به جامعه القا کند.
سخنان معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به واکنش مردم ختم شد که چند نفر به سخنان محنایی واکنش نشان دادند و سخنرانی سردار واهبی زاده را واقعیت جامعه دانستند.
بعد از این اتفاق محنایی به سخنان خود پایان داد و برنامه با مداحی و سینه زنی جمع حاضر به پایان رسید.

منبع:پایگاه خبری آوای ماغر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید محسن واهبی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
لطفا فامیل را از وهابی زاده به واهبی زاده تغییر بدید.اینی که نوشتید اشتباست.ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار