سازمان بسیج رسانه قزوین جوایز جشنواره رسانه‌ای ابوذر را درو کرد در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه استان قزوین با دریافت سه جایزه خوش درخشید.
کد خبر: ۳۶۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در تالار سوره حوزه هنری تهران با حضور مسؤولان کشوری و فعالان رسانه‌ای برگزار شد، سازمان بسیج رسانه استان قزوین با دریافت سه جایزه خوش درخشید.

در اختتامیه این جشنواره، محمد سرباز به عنوان مسؤول برتر سازمان بسیج رسانه استان‌ها، حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی به عنوان استادیار برتر سازمان بسیج رسانه کشور و امیرعلی رضایی به عنوان برترین نویسنده یادداشت در جشنواره ملی رسانه ابوذر انتخاب شدند.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذر ماه سال جاری با با فراخوان سازمان بسیج رسانه آثار اصحاب رسانه را دریافت و با داوری داوران برجسته کشوری در ششم بهمن ماه جاری در کشور برترین‌های خود را شناخت.

معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر، دشمن‌شناسی، تقویت روحیه خودباوری و همچنین بخش آزاد از محورهای برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر بود.

گفتنی است در استان قزوین هم بیش از 100 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده بود که با دواری داوران استان طی 18 دی ماه سال جاری از آثار برتر استانی تقدیر به عمل آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار