رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«انتقاد یک مرجع تقلید از سیاسی شدن مساجد»،«خداحافظی تهرانی‌ها با خیابان انقلاب؟»،«واکنش توییتری ظریف به دستور ترامپ»،«تذکر غیرمعمول یک نماینده به خودش»،«حمایت آکادمی اسکار از اصغر فرهادی»و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۳۶۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 29 January 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد یک مرجع تقلید از سیاسی شدن مساجد

آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید در دیدار با حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: این‌که مساجد، زیاد سیاسی بشوند هم به ضرر حکومت است و هم باعث تضعیف دین می شود. اگر مساجد به وظایف اولیه و اساسی خود عمل کنند برای حکومت هم بهتر است. حضرت آیت الله شبیری زنجانی تصریح کرد: برخی از آقایان فکر می کنند اگر زیاد وارد مباحث سیاسی شوند، بهتر می توانند جایگاه روحانیت و یا پایگاه مسجد را حفظ کنند، در صورتی که ما معتقدیم زیاد سیاسی شدن و بروز برخی اختلاف نظرات که اجتناب ناپذیر است، برای جایگاه روحانیت و مسجد مشکل ایجاد می کند و موجب تضعیف دینداری می شود.خبرگزاری رسا این خبر را منتشر کرد.


شرط فرمانده سپاه برای حمایت از سیاست خارجی

فرمانده کل سپاه در جشنواره سراسری امام علی(ع) گفت:ما در سیاست خارجی که مورد تایید مقام معظم رهبری و مردم است و همچنین مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار، مشکلی نداریم. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


پیشنهاد عجیب قاضی‌پور به رئیس‌جمهور و رهبر انقلاب

نادر قاضي پور، نماینده مردم ارومیه با اشاره به قانون مصوب ترامپ برای ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به آمریکا گفت: دولت از رهبری درخواست کند تا برای ایرانیان مقیم آمریکا به جز اعضای گروه‌های ملحد و خائنین به مملکت به باقی عفو عمومی عطا کنند تا آنها به ایران بازگردند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


برنامه‌های صداوسیما برای آیت‌الله هاشمی ضد تبلیغ بود

رضا سلیمانی مشاور و مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام که سابقه بیست‌و هفت سال همکاری با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را دارد در بخشی از گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه «درچند سال اخیر علاوه بر توهین ها علیه "آیت‌الله" منفی بافی هم می شد»، گفت: قبل از انتخابات سال 94 به ایشان القابی چون نفوذی ، انگلیسی و داعشی می دادند. در روایت‌های تاریخ انقلاب و جنگ هم صدا و سیما، وقتی به مقاطعی می‌رسید که آیت‌الله هاشمی نقش محوری داشت، یا آن مقطع را حذف و یا نقش ایشان را سانسور می‌کرد. وی ادامه داد: متاسفانه این جفا ها به ایشان شد، اما اخیراً می بینید مدام از آیت‌الله حرف می زنند، آنقدری که به نظر می رسد ضد تبلیغ است. این عدم تعادل مقابل همان اعتدالی است که آیت‌الله به آن اعتقاد داشت. همان صدا و سیمایی که سعی داشت ایشان را منزوی کند و علیه ایشان خبر می‌ساخت، این روزها از او تعریف می‌کند.


خداحافظی تهرانی‌ها با خیابان انقلاب؟

یک فوریت نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سیصدوبیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و تا کنون سه خیابان برای این نامگذاری پیشنهاد شد. خیابان انقلاب حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب اسلامی، یابان رسالت محدوده مصلی تهران تا میدان رسالت و بلوار کشاورز سه گزینه‌ای بودند که برای این منظور پیشنهاد داده شد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


راه حل فرزند ایت الله هاشمی برای انتشار خاطرات

محسن هاشمی طی سخنانی در دیدار با جمعی از اعضای «انجمن اندیشه و قلم» که در منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حضور همسر ایشان و فرزندان آن مرحوم برگزار شد، در پاسخ به پرسش یکی از اعضای انجمن اندیشه و قلم، درباره نحوه انتشار کتب خاطرات آیت‌الله هاشمی پس از درگذشت وی، گفت: دفتر نشر آثار پدرم که خوشبختانه با حضور خود ایشان شکل گرفت، پشتوانه‌ قابلی از ایشان داشت. اما تا زمان حیات ایشان، ما در کنار فعالیت‌های دیگرمان اگر جای خالی‌ای بود، فرصتی را به دفتر نشر اختصاص می‌دادیم. اما امروز وظیفه دفتر نشر سنگین‌ شده است. دیگر آقای هاشمی در بین ما نیست و باید وقت بیشتری برای نشر آثار ایشان بگذاریم. ضمن اینکه همه موارد هم فقط به خاطرات خلاصه نمی‌شود. برای هر پاراگراف خاطرات ایشان می‌شود صفحاتی نوشت و توضیحاتی داد. وی افزود: هنوز هم بخش‌هایی از اسناد مربوط به خاطرات ایشان، حالت محرمانه دارد. عکس‌ها و فیلم‌ها و گفته‌های دیگران درباره ایشان همچنان جای کار دارد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


استیضاح آخوندی به هیات رییسه ارجاع شد

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از ارجاع استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس با دستورکار بررسی درخواست استیضاح وزیر راه برگزار شد که متاسفانه آقای آخوندی در این نشست حضور نیافت و نمایندگان استیضاح کننده به دلیل عدم حضور وی خواستار ارجاع استیضاح به صحن علنی شدند. وی افزود:نمایندگان عدم حضور وی برای پاسخگویی به سوالات پیرامون استیضاح را اهانت به ساحت مجلس می دانند و به همین دلیل خواستار ارجاع استیضاح به صحن علنی شده تا وزیر با حضور در صحن علنی به سوال های آن ها پاسخ دهد.


مجلس کمیته پیگیری مدرک فریدون را تشکیل داد

میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، از انتخاب اعضای کمیته پیگیری پرونده مدرک تحصیلی حسین فریدون خبر داد. به گفته وی محمد قمی نماینده مردم پاکدشت، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر و کارن خانلری نماینده مردم ارامنه شمال 3 عضو این کمیته را تشکیل می‌دهند. فارس این خبر را منتشر کرد.


واکنش سیاسیون به قانون منع ورود اتباع ایرانی به آمریکا

امین‌زاده دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی گفت: فرمان ترامپ نقض بنیادین حقوق بشر و در راستای حمایت از تروریسم. دولت آمریکا پاسخگو باشد. کوثری نماینده سابق مجلس: فرمان ترامپ ذات خبیث و روحیه استکباری آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد. عملکرد ضعیف دولت و دستگاه دیپلماسی باعث‌شده آمریکا اینقدر گستاخ شود. آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم: نتیجه «دیپلماسی لبخند» اعمال «گفتمان زور» از سوی آمریکا شد. دولت چرا اقدام متقابل انجام نمی‌دهد. سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب: دولت در برابر رفتارهای گستاخانه آمریکا مقابله به مثل کند. منع ورود اتباع ایرانی نتیجه اعتماد لجام گسیخته به آمریکاست . شیخ‌الاسلام مشاور وزیر خارجه: فرمان ترامپ بسیار احمقانه تهیه شده و نمونه آشکار ایران ستیزی است. فارس این خبر را منتشر کرد.


احمدی‌نژاد دستور کمک به لبنان را صادر کرد

مظاهری هم درباره کمک‌های ایران به لبنان گفت: در دولت قبل آقای احمدی‌نژاد به من دستور داد که از اعتبارات بانک مرکزی 50 میلیون دلار به لبنان کمک کنم که من گفتم این کار فقط با مصوبه مجلس یا دستور رهبری ممکن است و بعد گفتند کمک نکن ولی 50 میلیون دلار در بانک مرکزی لبنان سپرده‌گذاری کن که باز هم گفتم بدلیل آنکه بانک مرکزی لبنان اعتبار لازم برای بازپرداخت سپرده را ندارد نمی‌شود، این کار را نمی‌کنم که بعد از من کردند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


واکنش لاریجانی به تصمیم ترانه علیدوستی

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور صبح امروز خود گفت: موضع هنرمند گرامی ما در تحریم حضور در جشنواره هنری آمریکا نمونه ای از غیرت ملی ملت ایران است. دولت آمریکا باید از این نمونه درس بگیرد که در مقابل یک ملت بزرگ و ریشه دار و متمدن قرار دارد و اینگونه اقدامات عجولانه و نارس بیش از آن که قدرت آن ها را نشان دهد، هراس و ضعف آن ها را هویدا می کند. میزان این خبر را منتشر کرد.


واکنش توییتری ظریف به دستور ترامپ

«محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه کشورمان در واکنش به منع ورود مسلمانان به خاک آمریکا گفت که منع ورود مسلمانان به عنوان هدیه ای به افراطیون در تاریخ ثبت می‌شود.وی در پیام توئیتری نوشت که ممنوعیت صدور ویزا علیه مهاجران و مسافران هفت کشور مسلمان، نشان از بی اساس بودن ادعاهای آمریکا است.ظریف گفت: درحالی که آمریکا با دولت ایران بر سر مسائلی دارای اختلاف است، منع ورود مسلمانان، نشان دهنده بی پایه بودن ادعاهای این کشور مبنی بر دوستی با مردم ایران است.وی تاکید کرد: جامعه بین المللی نیازمند گفت و گو و همکاری است.


سفارت انگلیس تعطیل شود

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: اگر انگلیس به شیطنت های خود ادامه دهد، خواستار تعطیلی سفارتخانه این کشور هستیم.آیت الله علیرضا اعرافی امروز در حاشیه تجمع بزرگ طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم بحرین در مدرسه فیضیه گفت: اگر انگلیس به شیطنت های خود ادامه دهد، خواستار تعطیلی سفارتخانه این کشور هستیم.خاطرنشان می شود: طلاب و سخنران تجمع امروز مدرسه فیضیه در شعار های خود، خواستار تعطیلی سفارتخانه انگلیس در کشورمان بودند که آیت الله اعرافی هم با بیان نظر خود در این زمینه گفت: ما هم همراه با طلاب بوده و خواستار تعطیلی این سفارتخانه می باشیم.این مطلب در خبرگزاری حوزه منتشر شده است.


پزشکیان: خداوکیلی قرار نیست کاندیدا شوم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شایعات درباره تشکیل ستادهای انتخاباتی اش برای ریاست جمهوری اش را قویا تکذیب کرد و درباره موضوع ردصلاحیت روحانی گفت که اینها شایعاتی است که برای از صحنه به دربردن او ساخته شده است.مسعود پزشكيان درباره موضوع نامزد پوششي در كنار روحاني به خبرنگار خبرآنلاين گفت: من اطلاعي ندارم و به نظر حرف تازه اي مي آيد. چرا بايد رئيس جمهوري وقتي دوره اش تمام مي شود بگويند، رد صلاحيت است؟ خودمان حرفي می زنيم تا در دهان بقيه بيفتد؟وي ادامه داد: اگر قرار است آقای روحانی ردصلاحيت شود، همين الان او را محاكمه كنيد ااما اگر هنوز مي تواند رئيس جمهور باشد و تاييد رهبري روي سر اوست، چرابايد در آخر دوره ردصلاحيت شود؟نايب رئيس مجلس درباره چرايي بيان اين احتمال در فضاي سياسي اظهار كرد: شايد جو سياسي است كه براي از صحنه به در بردن آقاي روحاني درست كرده اند.پزشكيان درباره شايعاتي كه درباره تشكيل ستادهاي انتخاباتي اش مطرح مي شود، نيز اظهار كرد: من نه از ستاد خبر دارم و نه خداوكيلي قرار است كانديدا شوم.وي ادامه داد:‌ اولا ستاد يا چيزي با اين كاركرد اصلا درست نشده و دوما اينكه من به فكر اينكه بخواهم كانديدا شوم نيستم. البته عده اي مي آيند و از ن درخواست مي كنند اما اينكه من بخواهم ستادتشكيل دهم، چنين چيزي وجود ندارد.نماينده مردم تبريز درباره برنامه شخصي اش براي كانديداتوري تصريح كرد: من هيچ تصميمي در اين رابطه نگرفته ام اما در آينده و بسته به شرايط روزگار ممكن است آدم تصميمي بگيرد اما اكنون به هيچ وجه در اين فكر نيستم.


تذکر غیرمعمول یک نماینده به خودش

یک نمایده مجلس شورای اسلامی در اقدامی غیرمعمول به خودش و مردم تذکر داد.محسن کوهکن در جلسه علنی امروز مجلس گفت: تذکر من از تذکرات سایر نمایندگان متفاوت است. تذکرات عمدتا به مسئولین اجرایی داده می‌شود، اما تذکر من به خودم و مردم است.او ادامه داد: زمانی که روزهای اول کار مجلس را شروع می‌کنیم فکر می‌کنیم چهار سال زمان زیادی نیست و باید برای حل مشکلات مردم اقدامی انجام دهیم، اما بعد از مدت کوتاهی دو عارضه بزرگ گریبان ما را می‌گیرد و بر چشم بر هم زدنی مجلس تمام می‌شود.نماینده لنجان افزود: مساله اول این است که ایراداتی را که عموم مصوبات قبلی دارند دستگاه‌ها با طرح های یک فوریتی و دو فوریتی سراغ ما می‌آورند و ما به سمت رفع این ایرادات می رویم و از مسائل اساسی باز می مانیم.کوهکن همچنین متذکر شد: تذکر به مردم این است که نمایندگانی که انتخاب کرده اید سه روز در هفته از صبح تا ظهر باید تمام فکر و ذهنشان متوجه مصوباتی باشد که برای شما ایجاد حق تکلیف می کند. اما کم نیستند کسانی که ناگزیرند تلفن همراهشان را جواب بدهند و شاید دو سوم جلسه علنی را باید به تلفن اختصاص دهیم.او افزود: گوشی‌هایی که در گوش تک تک ماست باعث می‌شود به جای بررسی طرح ها و شنیدن مطالبی که همکارانمان مطرح می‌کنند، با موکلمان صحبت کنیم. این ها به کار لطمه می زند و طراز نمایندگی را پایین می‌آورد. اگر بخواهیم دستگاه‌ها از هیمنه قانونگذار و مجلس حساب ببرند و به تعهدات خود و مردم عمل کنند، جایگاه خودمان را ارتقاء دهیم و این عیب را برطرف کنیم.


واکنش یک بازیگر به اقدام اخیر ترامپ

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فرمان ترامپ در عدم صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران، این تصمیم را بسیار مغرضانه و توهین به ملت ایران خواند و گفت:‌ آنقدر این تصمیم ترامپ عجولانه بود که دستگاه قضایی آمریکا وارد عمل شد و قاضی فدرال آمریکا دستور داد کسانی که در فرودگاه‌ها هستند را فعلا راه‌ بدهند.وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این قانون یک ماهه باشد و حالا سه ماهه شده، خاطرنشان کرد: حتی جلوی افرادی که دارای گرین کارت نیز بودند گرفته شده و این اقدامی بسیار عجولانه بود و باید قدری در مورد آن فکر می‌شد.این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: خیلی از دوستانی که من می‌شناسم در فرودگاه‌ها مانده‌اند.نواب‌صفوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از این اقدام متضرر می‌شوند نه ما، اظهار داشت: چون ما تنها کشوری هستیم که در مقابل تروریسم ایستادگی کرده‌ایم و ایران بود که علیه تروریسم و غده چرکین داعش در خارج از مرزهای ایران مبارزه کرد و اینکه انگ تروریسم را به ما می‌زنند خیلی واژه مضحکی است. اگر قرار است ورود مسلمانان به آمریکا منع شود، اتباع کشورهایی مثل عربستان بیشتر باید مدنظر قرار می‌گرفتند.وی افزود: اینکه عربستان در این لیست قرار نگرفته، هم یک بازی سیاسی است.


اصولگرایان قید روحانی را زدند

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر احتمال حمایت برخی از اصولگرایان از حسن روحانی، گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بخواهد رخ دهد و اصلا چنین موضوعی تاکنون مطرح نشده است.وی ادامه داد: اصولگرایان گزینه های خود را دارند و عملکرد روحانی در این مدت هم به گونه ای نبوده است که اصولگرایان بخواهند به سمت حمایت از وی بروند.ترقی با بیان اینکه همه اصولگرایان در مجموعه جبهه مردمی انقلاب اسلامی قرار دارند ، خاطرنشان کرد: همه طیف های اصولگرا در مجموعه حضور دارند و تصمیم گیری نهایی را این مجموعه خواهد گرفت. طبیعتا اگر برخی بخواهند خارج از مجموعه عمل کنند فنای خود را امضا کرده اند.نماینده مجلس پنجم، با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی و تاثیر آن بر آینده انتخاباتی حسن روحانی، گفت: قطعا حسن روحانی یک وزنه و پشتوانه محکمی را از دست داده است و این موضوع باعث اختلاف و شکاف میان اصلاح طلبان برای حمایت یا عدم حمایت از حسن روحانی شده است.


متحد منافقین، طراح فرمان ممنوعیت ورود اتباع ایران به آمریکا

«رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» به دفاع از فرمان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای سخت‌گیرانه‌تر کردن قوانین مهاجرت، پرداخت.جولیانی که روابط بسیار نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد، در این مصاحبه گفت فرمان جدید توسط تیمی تحت نظر او طراحی شده است.بر اساس فرمانی که روز جمعه صادر شد، اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران به مدت سه ماه از ورود به آمریکا منع شده‌اند. آمریکا همچنین برنامه پذیرش پناهجو را هم برای 120 روز به حالت تعلیق درآورده و پذیرش پناهجویان سوری را برای مدتی نامعلوم متوقف کرده است.جولیانی با بیان اینکه این فرمان تهدیدات پیش روی آمریکا را کاهش می‌دهد، در مورد نحوه طراحی این فرمان گفت: «زمانی که او (ترامپ) اولین بار طرح ممنوعیت ورود مسلمانان را مطرح کرد، با من تماس گرفت و گفت "کمیسیونی تشکیل بده و به من بگو که چطور باید این کار را به صورت قانونی انجام داد".»


خاکسپاری ۴ قربانی حادثه پلاسکو در سکوت

نخستین مراسم‌ تشییع پیکر قربانیان ساختمان پلاسکو در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار شد.به گزارش «شهروند»، جسد حیدر روز پنجشنبه، جسد جواد روز جمعه و جسد حبیب هم روز شنبه از سوی خانواده‌ها و بستگانشان تشییع شد.حیدر و حبیب از کارگران باسابقه ساختمان پلاسکو بودند و هر دو در قسمت خدمات آنجا کار می‌کردند. جواد هم پسر جوانی بود که چند سالی می‌شد در مغازه لباس‌فروشی پدرش در ساختمان پلاسکو کار می‌کرد. این سه نفر به همراه محمود محسنی چهار شهروند عادی بودند که جسدشان در طبقه منفی یک ساختمان پلاسکو کشف شد. به جز این چهار نفر، ٦ قربانی دیگر نیز از شهروندان عادی هستند که با وجود پایان عملیات آواربرداری هنوز اجسادشان کشف نشده و خانواده‌هایشان اطلاعی از سرنوشت آنها ندارند.


حمایت آکادمی اسکار از اصغر فرهادی

آکادمی اسکار بیانیه‌ای را بر اساس اخبار ممنوعیت ورود اصغر فرهادی در مراسم اسکار 2017 منتشر کرد.به گزارش ورایتی، آکادمی علوم وهنرهای سینمایی اسکار پس از اخبار منتشر شده درباره ممنوعیت ورود اصغر فرهادی به آمریکا برای حضور در این مراسم سینمایی به واسطه قانون تعلیق 3 ماهه سفر اتباع 7 کشور اسلامی از جمله ایران به آمریکا بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: "آکادمی اسکار از دستاوردهایی در هنر فیلمسازی تجلیل می‌کند که در پی گذر از مرزها و ارتباط برقرار کردن با مخاطبان در سراسر جهان صرف نظر از ملیت، قومیت و تفاوت‌های مذهبی است. ما به عنوان حامی فیلمسازان و حقوق بشر تمامی افراد در سراسر جهان شدیدا از این موضوع ناراحت هستیم که اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار فیلم «جدایی» به همراه بازیگران و عوامل فیلم نامزد اسکار «فروشنده» ممکن است امسال از ورود به آمریکا به سبب مذهب و کشورشان منع شوند".


شوخی عجیب با معاون ظریف در مجلس

حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، صبح امروز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافت و در جایگاه هیئت رئیسه مجلس نیز حضور داشت.در جریان یک گفت‌وگو میان نمایندگان مجلس و معاون ظریف که جایگاه هیئت رئیسه، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شوخی عجیبی با حسن قشقاوی کرد؛ تصویر اقدام وی را در ذیل ببینید:

راه حل فرزند آیت الله هاشمی برای انتشار خاطرات/ شرط فرمانده سپاه برای حمایت از سیاست خارجی/ واکنش لاریجانی به تصمیم ترانه علیدوستی/ شوخی عجیب با معاون ظریف در مجلس!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :