وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی پس از چند سال وزارت و در سال پایانی دولت یازدهم بالاخره فرمول حل بیکاری را کشف کرد و با رونمایی آن به این مشکل عمده کشور پایان داد.
کد خبر: ۳۶۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 29 January 2017
تابناک ایلام :: علی ربیعی که در مراسم مسابقات ملی مهارت سخنرانی می کرد  گفت : در زمان قدیم مادران بچه ها را که بالا می انداختند برایش طلب شغل می کردند تا درآینده به آن شغل برسند و حالا هم باید مادرها طلب شغل هایی مثل نرم افزار دان و خبرنگارو غیره را کنند.

به این ترتیب مشکل سخت اشتغال که سال هاست به یکی از دل مشغولی های مملکت داران و خانواده هاتبدیل شده  حل می گرددو با این فرمول قابل حل است . به منظوراجرای مطلوب این اکتشاف علمی پیشنهاداتی به این شرح ارائه  می گردد:

1-وزیر محترم که با زحمات چند ساله به این فرمول دست پیدا کرده اندلطفا متن لالایی و روش اجرا را علنی نکنند تا مبادا دشمنان و بدخواهان ما این فرمول را کپی کنند.حتی ممکن است چین آنرا کپی کرده ودوباره درصدد فروش به خودمان باشد.

2-وزارت کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی وهمکاری مرکز آمار ایران و ثبت احوال نسبت به راه اندازی سامانه و ثبت نام افرادبرای کسب اطلاعات صحیح جامعه اقدام نماید.

3-مشاغل مورد نیاز کشورتا حداقل سه دهه آینده برآورد شده وسریعا جهت توسعه متوازن کشوردسته بندی گردند.

4-پیش بینی های لازم برای جلوگیری از فرارمغزها صورت گیرد.

5-در موردانرژی هسته ای و مشاغل مرتبط ، سند برجام مورد نظر قرارگیرد.

6-کسانی که به واسطه خدماتی در کشور به شکل خانوادگی مشاغل مهمی دارند و متاسفانه در جامعه به نام های جعلی آقازاده شناخته شده هستنددر این لالایی و سهمیه بندی ها حتما لحاظ گردندتا حقی از کسی ضایع نگردد.

7-زمینه ای فراهم گردد تا با تعریف فیلتر ها و پیوند با سایر سنن دیرین کشورمان ،فرمول های جدیدی برای دیگر مشکلات موجود ماننداعتیاد ،طلاق وضعیت مسکن ،بیمه ها ،بهداشت ،بلایای طبیعی ، آموزش و پرورش ،مدارک دانشگاه آزاد،پالم ،قاچاق کالا و ارز،پلاسکو ،پراید،زایمان طبیعی و حتی جزایر تنب کوچک و بزرگ درنظر گرفته و تعریف شود.

در پایان از وزیر محترم خواستاریم درهرصورت ممکن ،چه روحانی دور آینده رییس جمهور باشد و چه نباشد ،وزیر بماند تا بلکه بتواند مشکلات موجود را به پایان برساند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
البته تخصص عاقایو فقط لالایی خوندن واسه مردم است و ترجیح میدن کلا مردم در خواب خرگوشی باشن تا هشیاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار