همایش توجیهی اعزام های استانی عتبات عالیات با حضور نمایندگان شرکت های حج و زیارت استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 31 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد شاد ، مدیر حج و زیارت استان ضمن شکرگزاری این خدمت بزرگ آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
وی  ضمن یاد آوری شرح وظایف ابلاغی سازمان حج و زیارت بر اساس مصوبه هیئت وزیران ، صیانت از حقوق زائرین و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان را از مهمترین وظایف این سازمان دانستند که متاسفانه در سالهای اخیر برخی از متخلفین در این حوزه نیز بدون هیچ گونه مجوزی ورود پیدا نموده و فعالیت می کنند.
 شاد گفت :شرکت های زیارتی تحت پوشش سازمان حج وزیارت به عنوان نمایندگان امین این سازمان می بایست چشم و گوش سازمان خود باشند و با فعالیت بیشتر و تلاش در این حوزه حاشیه امن بوجود آمده برای این سودجویان را از بین ببرند و این خدمت معنوی را 
به نحو احسن به زائرین ارائه  کنند،که آثار این خدمت را در زندگی خود مشاهده کنند.
مدیر حج و زیارت استان درادامه افزود: در ماههای گذشته بر اساس نظرسنجی ها و نظرات کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که می بایست سفرهای استانی را راه اندازی کنیم که طی جلسات متعدد با مسئولین درتهران، دلایل و شرایط لازم را برای راه اندازی این اعزام ها ارائه کردند.
 و ی گفت: در همین راستا اقدامات شایسته ای در استان انجام گرفت که راه اندازی وام های قرض الحسنه و سفر اعضاء هیئت مدیره برای بررسی کارشناسی موضوع به عراق از این قبیل موارد است.
 شاد شرکت شمسا را به عنوان یک پشتیبان قوی برای راه اندازی طرح اعزام های استانی عتبات دانستند که با همکاری خوب در این بخش ورود پیدا کرده اند، خاطر نشان کرد: انتظار این است که همه  کارگزاران با همدلی و حمایت از هیئت مدیره شرکت مرکزی استان در این بخش فعال تر از گذشته فعالیت  کنند
 و ی افزود:در طرح عتبات استانی سیاست قیمت گذاری استاندارد و فعالیت شرکت مرکزی در زیر چتر حمایتی و نظارتی حج و زیارت است که با افزایش دامنه خدمات مطلوب به زائرین و کاهش دامنه خطر و آسیب در دستور کار قراردارد .
مدیرکل حج و زیارت افزود: مردم باید مطلع شوند که در این طرح هزینه ها تاحدی که به خدمات اصلی زائر صدمه نزند کاهش داده ایم و با تلاش های به عمل آمده هیئت مدیره شرکت مرکزی قیمت های سفرهای استانی بسیار مناسب است و با فاصله حداقلی
 قیمت های کاروانهای آزاد بر با کاروان های مذکور، قرار دارد و  مردم باید از تبعات اعزام با این کاروانها آگاه باشند
وی گفت :تفاوت هایی از قبیل نبود پشتیبانی امنیتی،بیمه ، تغذیه  واسکان مناسب در کاروانهای غیر مجاز ازموضوعاتی است  که اگر مشتاقان سفر از آن آگاهی داشته باشند قطعا ً، انتخاب درستی خواهند داشت.
شاد،در توجیه این طرح  که با توجه به ارائه آنالیز استان و کاهش قابل ملاحظه قیمت با کیفیت مطلوب این طرح از سوی مسئولین مورد استقبال قرار گرفته  گفت :از 18 بهمن ماه همه  سفرهای خراسان رضوی به عتبات عالیات با نرخ جدید این طرح لحاظ می شود و زائرین در قالب کاروانهای 40 و 80 نفره در پروازهای روزانه به کشور عراق اعزام می شوند و همه اقدامات لازم در باره اجاره هتل ها، تغذیه و حمل و نقل و ... با سطح خدمات مطلوب برای زائرین عزیز پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار