کد خبر: ۳۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 31 January 2017

همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسؤولان زنگ انقلاب در شهرستان مهرستان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، پیش از ظهر امروز و با حضور فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، علما، معتمدین، ریش سفیدان، فرهنگیان، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان زنگ انقلاب در هنرستان کار و دانش حکمت شهرستان مهرستان نواخته شد.

فرماندار مهرستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور است.

رشید پارسائی افزود: انقلاب اسلامی نتیجه رهبری خردمندانه امام راحل و اراده ملت ایران بود و اکنون همه ما وظیفه داریم قدرشناس حماسه آفرینان انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: انسجامی که در حال حاضر داریم مرهون رهبری هوشمندانه و مقتدرانه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده که تا امروز این انقلاب به ثمر رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان نیز در این مراسم گفت: امروز جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم و با تبعیت از بصیرت و هوشیاری خود در پاسداری از انقلاب درنگ نخواهیم کرد.

محمد قورزایی بیان کرد: با مدیریت امام رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی خودکفا شدیم، اگر امروز گروهک‌های داعشی جرأت نفوذ به کشور ایران را ندارند مرهون رشادت‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نسل جوان ما وارثان این انقلاب هستند و انقلاب با ریختن خون شهدا به دست آمده است و ما باید در حفظ آن هوشیار باشیم.

به گزارش فارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های مسئولان شهرستان مهرستان در نخستین روز از دهه مبارک فجر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار