عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد:
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تنوع‌بخشی به جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را ضروری خواند. ا
کد خبر: ۳۷۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 01 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،انسیه غفوری،گفت: جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید از کلیشه‌ای بودن و کم محتوا بودن فاصله بگیرند و این بر عهده مسئولان فرهنگی است که برای غنی‌سازی و تنوع‌بخشی این جشن‌ها وارد عمل شوند.
وی با اشاره به توفیق نمایشگاه «وفاق» در هدف‌گذاری موثر برای جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، روی مسئله خیلی خوب کار کرده بود در این نمایشگاه بسته‌ها و خدمات فرهنگی به منظور ایجاد تنوع و تقویت محتوای جشن‌های دهه فجر به تشکل های مردمی، مساجد، مدارس و ... ارائه می‌شد. این حرکت کار نویی بود که باید ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه در طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه «وفاق»، همه‌ی سنین و اقشار در نظر گرفته شده‌بودند؛ گفت: با این حال متوجه شدم که تشکل‌ها و مساجد بیشترین استقبال را داشتند اما مدارس و آموزشگاه‌ها حضور کم‌رنگ‌تری داشتند. این نکته باید مورد توجه قرار گیرد؛ یا اطلاع‌رسانی خوبی به مدارس نشده یا خدمات باید به نحوی تعریف شود که آن‌‌ها نیز بیشتر استقبال کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر چه در برگزاری گسترده‌تر چنین ‌طرح‌هایی همیشه محدودیت بودجه، وجود دارد اما لازم بود این طرح، در سطح گسترده‌تری برگزار شود تا بتواند پاسخ ‌گوی همه‌ی متقاضیان باشد.
گفتنی است؛ نمایشگاه «وفاق»  از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در عرصه میدان شهدا و از تاریخ دوم تا 12 بهمن ماه دایر بود. در این نمایشگاه  20 بسته خدمت فرهنگی به سازمان‌ها، تشکل‌ها، مجتمع‌های تجاری، مدارس و مهد کودک‌های فعال در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار