رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: زمان تحویل بلیت‌های جشنواره فیلم فجر مشهد از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز می شود و تا ساعت ۲۱ همان روز ادامه می یابد.
کد خبر: ۳۷۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،به گزارش خبرگزاری تسنیم  از مشهد مقدس  و به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره  فیلم فجر مشهد، سید حجت طباطبایی اظهار داشت: کسانی که در روزهای گذشته بلیت جشنواره فیلم فجر مشهد را به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند از ساعت 14 لغایت 21 چهارشنبه 13 بهمن ماه می‌توانند به سینماهایی که انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: کسانی که از ساعت 22 دوشنبه 11 بهمن ماه تا سه‌شنبه شب اقدام به خرید بلیت کرده‌اند نیز برای دریافت بلیط های خود باید از ساعت 11 تا 13 پنج شنبه 14 بهمن به همان سینما مراجعه کنند.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در دست داشتن کارت ملی و کپی آن برای تحویل بلیت جشنواره فیلم فجر الزامی است.
طباطبایی تاکید کرد: بلیتها فقط به صاحب کد ملی با در اختیار داشتن اصل و کپی کارت ملی تحویل می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایش فیلمها در سه سینمای هویزه، اصغرزاده و آفریقا انجام می‌شود، گفت: 24 فیلم برای نمایش در مشهد در نظر گرفته شده که نمایش این فیلمها از 14 تا 21 بهمن ادامه خواهد یافت.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی جشنواره فیلم فجر مشهد به نشانی http://khrz-cinema.ir مراجعه کرده و با عضویت در کانال تلگرامی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به آدرس @filmfajrmashhad در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار