دبیر شورای عالی بانک‌های خراسان رضوی خبر داد:
دبیر شورای عالی بانک‌های خراسان رضوی از پرداخت وام ازدواج در خراسان رضوی از طریق مدیریت و برنامه ریزی سیستم بانکی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 02 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمود منصوری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با جوانان برگزیده خراسان رضوی در استانداری این استان در خصوص میزان تسهیلات بانکی درحوزهٔ اشتغال‌زایی عنوان کرد: به 2 هزار و 11 پرونده که در کمیته امداد امام خمینی(ره) دراین بخش وجود دارد، 247 میلیون و 885 ریال تسهیلات پرداخت شد.
وی ادامه داد: یک هزار و 950 پرونده نیز در سازمان بهزیستی در نوبت وام بودند که برای این تعداد، 229 میلیون و 403 هزار ریال و در بخش مشاغل خانگی به یک هزار و 127 پرونده موجود آن، 62 میلیون و 886 هزار ریال تسهیلات اعطا شد. 
دبیر شورای عالی بانک‌های خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدا امسال تا پایان دی‌ماه برای 6 هزار و 891 پرونده بالغ‌بر 996 میلیون و 259 هزار ریال درحوزه اشتغال‌زایی، تسهیلات از بانک‌های مختلف به متقاضیان پرداخت‌شده است.
منصوری با بیان اینکه در حال حاضر 25 بانک، منابع بانکی خراسان رضوی را مدیریت می‌کنند گفت: 563 میلیون ریال منابع در اختیار بانک‌های مذکور است که بخش‌های مولد، صنعت، بازرگانی و مسکن تسهیلات بیشتری را دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه هنوز کل سیستم بانکی خراسان رضوی در بخش وام ازدواج ورود پیدا نکرده‌اند، متذکر شد: سعی داریم با مدیریت و برنامه‌ریزی کل سیستم بانکی درحوزه وام ازدواج این استان را فعال کرده تا در این حوزه نیز بانک‌ها ورود پیدا کنند.
 دبیر شورای عالی بانک‌های خراسان رضوی، عدم تعطیلی وام ازدواج را یکی از اولویت‌های این شورا برشمرد و یادآور شد: تاکنون خوشبختانه تسهیلات ازدواج پرداخت‌شده و اولویت قرار دادن منابعی برای پرداخت این وام از سوی بانک‌ها موضوعی مهمی است که پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار