در پنجمین روز دهه فجر
رئیس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری اختتامیه بزرگ جشنواره نواهای ضد استکباری همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در تالار شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 03 February 2017
رئیس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری اختتامیه بزرگ جشنواره نواهای ضد استکباری همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در تالار شهر خبر داد.
به گزارش تابناک رضوی ، مهدی جوادپور  با بیان اینکه این جشنواره از مهرماه آغاز شده و ویژه پسران در دو رده  سنی 13 تا 15 و 16 تا 18 سال است؛ گفـت: شرکت کنندگان دراین جشنواره  به بازخوانی  و اجرای نواهای ضد استکباری مداحان و خوانندگان مطرح همچون میثم مطیعی، آهنگران، حامد زمانی، استاد قره‌باغی و رضایی (خواننده نوجوان انقلابی )  به صورت تک‌خوانی و یا  مداحی می‌پردازند.  وی افزود: دبیر خانه جشنواره در فرهنگ سرای انقلاب شهرداری است و تا کنون 3 هزار اثر به جشنواره رسیده است که پس از چند مرحله داوری از50 نفر از منتخبین و برگزیدگان تقدیر می‌شود. 
جوادپور اظهار داشت: برای دریافت آثار با مدارس، تشکل‌ها، مساجد و...ارتباط برقرار و نواها به صورت با کلام و بی کلام در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. وی افزود: در اختتامیه  این جشنواره استاد قره‌باغی و رضایی در تالار شهر مشهد حضور خواهند داشت و با تقدیر از برگزیدگان، تعدادی از منتخبین و مهمانان به اجرای برنامه  می‌پردازند. 
  وی اضافه کرد: در این جشنواره به رتبه‌های اول تا چهارم تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 500 هزارتومانی و تولید اثر صوتی و تصویری، رتبه‌های پنجم تا دهم تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 500 هزار تومانی و تولید اثر صوتی ، رتبه‌های یازدهم تا سی‌ام تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 200 هزار تومانی  و رتبه‌های سی و یکم تا پنجاهم کارت هدیه 100 هزارتومانی به همراه تندیس جشنواره اهداء می‌شود . وی افزود مهلت ارسال آثار تا 13 آبان ماه بوده و ثبت نام‌ها در مدارس، مساجد سطح شهر و فرهنگسرای انقلاب اسلامی انجام شده است . 
جوادپور افزود: این جشنواره از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با همکاری هیات رزمندگان اسلام ، سازمان بسیج مداحان، کانون‌های فرهنگی و تربیتی خراسان رضوی، سازمان بسیج دانشجویی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ساعت چند برنامه دارین ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار