فرمانده ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم خبر داد
فرمانده ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم گفت: برگزاری نشست جمعیت‌افزایی، برپايي نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و سبک زندگیT اکران فیلم‌های برتر جشنواره عمار و ویزیت رایگان افراد نیازمند از برنامه‌های شاخص این ناحیه در دهه فجر است.
کد خبر: ۳۷۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵ 04 February 2017
به گزارش تابناک قم، احمدعلی فعله‌گری با اشاره به روند شکل‌گیری حرکت انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب با الگوگیری امام راحل از حرکت و قیام پیامبر(ص) که حرکتی مبتنی بر آموزه‌های اسلام بود و جان‌فشانی مردم نتیجه داده است.

وی اضافه کرد: اگر نگاهی به دوران پر برکت پیامبر اسلام(ص) و دوران قیام شکوهمند انقلاب اسلامی بیندازیم، خواهیم دید که پا برهنگان و مستضعفان در صفوف نخست و ماندگارترین افراد در مسیر اسلام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم از اهتمام انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) برای تشکیل و تحقق حکومت اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی حاصل زحمات همه انبیای الهی و امامان معصوم است.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دور افتاده‌ترین روستاها امکانات مطلوب برای زندگی مردم فراهم شده است.

فعله‌گری با تاکید بر اینکه دشمن به صورت مستمر برای ملت و نظام ایران برنامه‌ریزی می‌کند، عنوان کرد: ترس دشمنان از پیشرفت‌های کشور نیست بلکه آنها از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراسان و نگران هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی بوده و موضوع تازه‌ای نیست و پرونده هسته‌ای نیز بهانه است چرا که کشورهای استکباری به علت اهداف عالی انقلاب اسلامی با ملت و نظام دشمنی می‌کنند.

وی حفظ و نگهداری از انقلاب را مهم‌تر از قیام برای انقلاب دانست و بیان کرد: بایستی با جان و دل از انقلاب اسلامی و اصول اساسی انقلاب دفاع کنیم.

فعله‌گری ولایت فقیه را از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: باید در هر شرایطی پیرو ولایت فقیه بوده و این هدیه الهی را قدر بدانیم.

وی بر درس‌آموزی اقشار مختلف جامعه از سیره شهدا تاکید کرد و گفت: شهیدان با نثار جان خود در برهه‌های مختلف، کشور و نظام را بیمه کردند به همین علت باید از مسیری که آنان طی کرده‌اند، درس آموخته و خانواده آنان را تکریم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تربیت نسلی سالم و صالح برای انقلاب، گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، قدردانی عالمان دینی، قانع بودن در زندگی و مبارزه با اشرافیت و مدگرایی و دنباله رو دشمن نبودن را از دیگر اصول انقلاب دانست و افزود: باید نسبت به این اصول نگاه ویژه داشته باشیم.

وی بسیج را قدردان انقلاب دانست و اظهار کرد: ده‌ها برنامه برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در رده‌های تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

فعله‌گری برگزاری جشن ویژه پیروزی انقلاب، نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، اکران فیلم‌های برتر جشنواره عمار و ویزیت رایگان افراد نیازمند را از برنامه‌های ناحیه امام رضا(ع) در دهه فجر برشمرد و افزود: پایگاه‌های مقاومت این ناحیه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست جمعیت‌افزایی، پرپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی، تجدید بیعت با امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مسابقه‌های ورزشی، کتابخوانی، عکاسی از راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های شاخص ناحیه امام رضا(ع) است.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم با اشاره به حضور گسترده بسیجیان این ناحیه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته در تشریح آموزه‌های انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار