معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی :
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در مراسم افتتاح ۲۵ مدرسه وکیلی در نیشابور که صبح روز شنبه باحضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: امروز فرهنگ در جای جای این شهر هویداست و‌ بروز و ظهور خیرین نیک اندیشی همچون مهندس وکیلی در این خطه نشان از توجه ویژه مردم و بزرگان نیشابور به مقوله فرهنگ دارد. د
کد خبر: ۳۷۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 04 February 2017

به گزارش تابناک رضوی،سیدجواد حسینی در این مراسم اظهار داشت: امروز خوشحالیم که در مراسم بهره برداری از پروژه های مدرسه سازی مرد نیک اندیش استان مهندس وکیلی که همواره خدمات ارزنده ای به تعلیم و تربیت استان ارائه کرده شرکت می کنیم.

وی افزود: مهندس وکیلی همواره در قلب مدیران آموزش و پرورش بوده و خواهد بود و در راستای توسعه تعلیم و تربیت این خطه تمام قدرت و همت فکری و ذهنی و قلبی و مالی و معنوی خود را در اختیار این بخش قرار داده است.
حسینی، نیشابور را به عنوان یک شهر فرهنگی برجسته در کشور دانست و اظهار داشت: نیشابور در سال جاری پایتخت کتاب ایران لقب گرفته است و این شایستگی را دارد که پایتخت کتاب جهان شود.
وی تصریح کرد: امروز فرهنگ در جای جای این شهر هویداست، نمونه بارز آن وجود سرداران شهیدی است که این شهرستان تقدیم انقلاب کرده است.بسیاری از مسئولین نیشابور از خانواده شهدا و ایثارگر و با مدارج عالی تحصیلی هستند که این نیز نشان از فرهنگ بالای نیشابور دارد.
 حسینی افزود: ‌ بروز و ظهور خیرین نیک اندیشی همچون مهندس وکیلی در این خطه نشان از توجه ویژه مردم و بزرگان نیشابور به مقوله فرهنگ دارد.
معاون استاندار خراسان‌رضوی مدارس را کانون تمام تحولات یک جامعه دانست و گفت : آنچه در جامعه ما رقم می خورد بازخورد اتفاقاتی ست که در مدرسه های ما روی می دهد و خوشحالیم که در استان خراسان رضوی و بویژه در شهرستان نیشابور شاهد پیوند مطلوب مدارسمان با جامعه هستیم و بسیاری از طرح های جامع و قابل توجه آموزش و پرورش استان با محوریت این شهر فرهنگی آغاز و اجرا شده است.
 شیبانی سرپرست فرمانداری شهرستان نیشابور هم در این مراسم باتقدیر از تلاش ها و خدمات فرهنگیان شهرستان نیشابور اظهار داشت: مدارس ما به عنوان یک پایگاه اجتماعی قوی و قدرتمند نقش مهمی در رشد بخش های مختلف این شهرستان دارند و خوشحالیم که در کنار فعالیت های مثبت دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان شاهد مشارکت خیرین بزرگواری همچون مهندس وکیلی در این حوزه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار