تابناک: بازارهای کوثر که به خیال متولیان در جهت کمک به مردم و ایجاد فضای رقابتی در اصناف است در این سالها تنها کسادی را در واحدهای صنفی خرده فروش، ایجاد کرده و بهم ریختگی را در بازارهای اصفهان به وجود آورده است.
کد خبر: ۳۷۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 05 February 2017
تابناک اصفهان: بازارهای کوثر اگر چه توانسته تا حدودی نظر مردمی را جلب کند اما عدم توجه به مکان یابی دقیق برای احداث این بازارها  و گاها ساخت این دست بازارها در دل محلاتی که همه نوع کالا موجود بوده است و مردم آن منطقه و محله به راحتی به تمام کالاها دسترسی داشتند و احداث این چنین بازارهایی باعث تعطیلی بسیاری از سوپر مارکت‌ها، گوشت فروشیها، سبزی فروشی‌ها و انواع مغازه های خوراکی و بهداشتی شده است.
 
در صورتی که احداث این دست بازارها قرار بود تنها در محلاتی باشد که هیچ نوع مغازه‌ای نباشد مثل شهرک ها و در نزدیکی مسکن مهرها که ساکنان این مناطق نیاز مبرم به احداث چنین مجتمع هایی دارند و نه در دل محلات بومی که سراسر مملو از مغازه های رنگا و رنگ است و صاحبانی که عمرا خود را در این نوع محصول گذراند و امروز باید به خاطر بازارهای کوثر بساط خود را جمع کنند و یا به شغل دیگری روی بیاورند یا به محلات دور افتاده بروند.
 
بازارهای کوثر که به دست شهرداری اصفهان احداث شده است اگر چه با نیت خیری بوده اما امروزه سبب نارضایتی بسیاری از فروشندگان شده است که البته به حق است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار