رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت:امسال با تلاش و زحمت معلم های دلسوز نزدیک به پانصد نفر از دانش آموزان معلول در کنکور سراسری قبول شدند.
کد خبر: ۳۷۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 05 February 2017
به گزا ش خبرنگار خبرگزاری تابناک، مجید قدمی در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری هنری کودکان و نوجوانان  با گرامی داشت یاد وخاطره شهدا گفت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی بی نظیر بود که بعد از پیامبراسلام (ص) و ائمه بزرگوار تاریخ اسلام شخصیتی با شرایط امام خمینی (ره) به خود ندیده است.
وی با بیان اینکه امام خمینی عارفی بزرگ و فیلسوفی عالم بود،  ادامه داد:  امام  خمینی (ره)  تقوا و دوری از گناه را رعایت می کردند و راه های خروج برای ایشان باز شده بودو چیزهایی را می دید که دیگران نمی دیدند.
رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور اظهار داشت:  رمز پیروزی انقلاب اسلامی و آمدن مردم به خیابان ها به رهبری امام خمینی(ره)  ایمان به خدا بود که در رفتار و‌کلام ایشان  پدیدار بود که غرب نتوانست امام را بشناسد چرا که ایشان فراتر از دنیا بود که وصیت نامه یشان آرامش و نفس مطمئنه ای که امام به آن رسید بود را نشان می دهد.
قدمی افزود:  رژیم شاهنشاهی با حمایت آمریکا همه ی ابزار قدرت را داشت  اما نتوانست در مقابل اراده ی مردم دوام بیاورد و متلاشی شد و عامل پیروزی انقلاب اسلامی ولایت، اسلامیت و مردم بود و ما باید حافظ ارزش های دینی باشیم تا  در پوشش، کلام ، کسب و کار ورفت و آمدها رسوخ کند.
این مسئول تصریح کرد:  غرب از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ما مانع ایجاد می کرد پس ازآنکه توسط ازهاری نتوانست براساس تجربه سال ۳۲انقلاب را از پا درآورند به ترور شخصیت های نظام روی آورند که باعث شکست جمهوری اسلامی نشدند.
وی با اشاره به اینکه با تحریک صدام حسین جنگ تحمیلی را علیه نظام به راه انداختند، بیان کرد: در طول این چهار دهه آنان به دنبال شکست نظام بوده اند که موفق نشدند وقتی تکیه به ارزش های دینی باشد هیچ چیز مانع نمی شود.
قدمی گفت:  آنان هنوز مارا رها نکرده اند واستراتژی غرب این است که نظام ساقط شود و می گویند کشورها باید به ما باج بدهند یا باید ساقط شوند که امروزه در اطراف کشور ما شاهد ناآرامی ها که غرب در پشت پرده ی آن است هستیم. 
وی ادامه داد: اکنون قدرت نظامی ما نسبت به بیست سال گذشته صد ها برابر شده است و آگر به ما لطمه بزنند از ما می خورند و این پیام بازدارندگی است که اگر گزینه های آنان روی میز است گزینه های ماهم روی میز است و آنان از ما می ترسند.
مجید قدمی متذکرشد: غیر از توانمندی های نظامی بایداز درون پیشرفت کنیم که  رشد ما در گرو توجه به آموزش وپرورش است و باید به تربیت فرزندان خود در برابر استفاده از فضای مجازی توجه کرده چرا که  آنان در جنگ فرهنگی  پیام خودرا به فرزندان ما می رسانند و برآنان تاثیر می گذارند.
وی با بیان اینکه باید هویت ایران دوستی و محبت را که مبنای تربیت اسلامی است به فرزندان خود بیاموزیم، ادامه داد:  نخبگان فرهنگی باید به این مسئله توجه کنند چراکه تربیت امروز سخت است و لازم است در استفاده از این ابزار کار تربیتی و فرهنگی شود.
وی افزود:شغل معلمی شغل خوبی است‌چرا که با انسان سروکار دارد و کار معلم ها مصداق زنده کردن افراد است که نزد خداوند محبوب است .
قدمی تصریح کرد:  دولت تدبیر وامید چهار الی پنج برابر نسبت به دانش آموزان عادی هزینه ی دانش آموزان استثنایی کرده است اما کافی نیست که از سال ۹۲چهار الی پنج برابر این بودجه افزایش یافته است که در سال آینده بهتر می شود.
وی گفت:  در ساخت وتجهیزات آموزشی نیاز به حمایت و سرمایه گذاری خیران است و زمینه ی رشد و حیات دانش آموزان معلول با همدلی و همراهی خیران و مسئولان ممکن می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار