مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: هدف ملت ایران برای انقلاب اقتصادی نبود بلکه آسایش و رفاه مردم بود و وضیعت رفاهی و اقتصادی دوران سلطنت قابل مقایسه با امروز نیست.
کد خبر: ۳۷۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی در مراسم محفل انس و مودت پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان البرز که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد، در جمع پیشکسوتان با بیان اینکه تنها انقلابی که منحرف نشده انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: انقلاب‌هایی که در جهان رخ داده انقلاب انگلیس در قرن 17، انقلاب فرانسه در قرن 18، انقلاب روسیه، چین و ایران در قرن 20 بود.

وی افزود: انقلاب روسیه بعد از مدتی فرو پاشید، انقلاب فرانسه با آمدن ناپلئون نابود شده و همین طور انقلاب کشور چین از کمونیسم جدا و به نظام سرمایه‌داری تبدیل شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: انقلابی که بعد از 38 سال با حوادث پر فراز و نشیب و با فتنه‌های عوامل داخلی و عوامل خارجی با تمام مشکلاتی که برای انقلاب به وجود آوردند همچنان پا برجا است انقلاب اسلامی بوده که همچنان ادامه دارد و هر فردی بگوید این انقلاب تمام شده، خیانتکار است.

معبودی تصریح کرد: نفاق‌ها و فشارهای داخلی دست به دست هم دادند تا این انقلاب را از بین ببرند که به لطف خداوند موفق نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا حرف‌های پوچ بسیاری می‌زند، ترامپ بداند که رئیس جمهورهای قبلی آمریکا برای ملت ایران خط و نشان‌ کشیدند و نتوانستند کاری انجام دهند و برای آن‌ها عقده به وجود آمده که این انقلاب را نابود کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: مردم ایران جواب آمریکا را در 22  بهمن ماه می‌دهند و ترامپ بداند در زمان ریگان که چیزی نداشته‌ایم، شما غلطی نکردید حال که صاحب قدرت شده‌ایم چه می‌خواهید بگویید.

معبودی مطرح کرد: هدف ملت ایران برای انقلاب اقتصادی نبود بلکه آسایش و رفاه مردم بود و وضعیت رفاهی و اقتصادی زمان سلطنت قابل مقایسه با امروز نیست.

این مسؤول اضافه کرد: هدف انقلاب اسلامی فرهنگ و تعالی انسان در زمینه دین بوده و عامل اصلی موفقیت ملت ایران در انقلاب اسلامی پایبند بودن به عقاید اسلام است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: مشکل ترامپ با ملت ایران این است که پای عقاید انقلابی خود ایستاده‌ایم و به هیچ وجه عقب نخواهیم نشست، انقلاب اسلامی با یک عقاید پوچ به میدان نیامده و همه وظیفه داریم، نگذاریم محتوای انقلاب از دست برود و باید به تمام اصول این انقلاب پایبند باشیم.

معبودی بیان کرد: یکی از اصول اولیه انقلاب اسلامی حمایت از مظلوم است چراکه مقام معظم رهبری فرمودند هرجا مظلوم باشد، ملت ایران آنجا هستند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل ماندگاری این انقلاب تربیت نسل‌های هم‌تراز انقلاب است که اگر مقام معظم رهبری دستور حکم جهاد بدهد بسیاری از این جوانان همچون گذشته لبیک می‌گویند که نمونه بارز آن در هنگام شهادت شهریاری بسیاری از دانشجویان جوان تغییر رشته دادند تا مسیر شهید شهریاری را ادامه دهند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مردم‌سالاری دینی را یکی از اصول انقلاب اسلامی دانست، مطرح کرد: انقلاب اسلامی تاکنون که ماندگار بوده روی دوش مردم است، مردم‌سالاری دینی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند بوده که با انقلاب به وجود آمد و اصول اولیه انقلاب هوشمندی امام راحل و مقام معظم رهبری است.

معبودی ادامه داد: همه مردم وظیفه دارند در مسیر انقلاب گام برداشته تا سربلند بیرون آمده و پیرو خط انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از بازنشستگان نیروهای مسلح با حضور مسؤولان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار