فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اجرای 2 هزار و 151 برنامه قبل از شروع دهه فجر امسال توسط سپاه استان با استفاده از ظرفیت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 07 February 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح کردستان با نماینده ولی فقیه در استان به برنامه‌های نیروهای مسلح استان قبل از دهه فجر اشاره و اظهار کرد: این برنامه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، خودباوری و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بوده است.

وی گفت: 2 هزار و 316 برنامه شاخص تا قبل از دهه فجر امسال توسط نیروهای مسلح استان انجام شده که 2 هزار و 151 مورد آن توسط سپاه کردستان با استفاده از ظرفیت بسیج انجام شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به مهم‌ترین برنامه‌های شاخص دهه فجر اشاره و تصریح کرد: فضاسازی محیطی، برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تخصصی فرماندهان جنگ نرم، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و احداث خانه عالم روستا، برگزاری محفل ادبی و تجلیل از شعرا، غبارروبی مزار شهدا، کوهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح راه روستایی، برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، تدوین کتاب شعر آئینی و برگزاری جشنواره مولودی‌خوانی و برگزاری مسابقات بومی از جمله این برنامه ها می باشد.

وی گفت: نیروهای مسلح کردستان آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند و تمام تحرکات دشمن را با جدیت رصد می‌کنند.

سردار رجبی افزود: دشمن در توطئه‌ای جدید می‌خواهد گروهک‌های معاند مخالف نظام را یکپارچه و یکدست کند کما اینکه این کار را در شرق کشور و تا حدودی نیز در غرب کشور انجام داده است اما دشمن در هر سطحی از آمادگی باشد ما آماده مقابله هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار