رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب استان، پیشکسوتان شعر و ادبیات مازندران در نمایشگاه کتاب استان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 08 February 2017
به گزار ش  خبرگزاری تسنیم از ساری، حمید رضا هراسانی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهره‌های ملی ادبیات مازندران همزمان با دهه فجر تجلیل می‌شوند
 
مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: فردا در نمایشگاه کتاب استان از کیا باغستانی و ذبیح الله ذبیحی از پیشکسوتان ادبیات مازندران تجلیل خواهد شد.
 
هراسانی با اشاره به برگزاری کارگاه داستان نویسی در نمایشگاه کتاب استان با جضور استاد بنام کشوری، تصریح کرد: بسیج هنرمندان سعی بر جذب حداکثری دارد و از هنرمندان انقلابی در رشته‌های مختلف در 10 انجمن فعالیت دارد.
 
وی با بیان اینکه فیلم، تئاتر، ادبیات داستانی، شعر، موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و تعزیه انجمن‌های فعال استان هستند، افزود: هر سال جشنواره و کارپاه‌های مختلف برگزار می‌کنیم تا اثرگذاری خوبی در هنرمندان بسیجی داشته باشیم.
 
رئیس بسیج هنرمندان مازندران با اشاره به برگزاری کارگاه موسیقی با حضور هنرجویان استان، تصریح کرد: اجرا و نقد و بررسی در این کارگاه‌ها صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه انجمن موسیقی استان با استاد طیبی از پیشکسوتان موسیقی مازندران دیدار کردند، افزود: این هنرمند بنام اکنون در بستر بیماری است.
 
هراسانی با اشاره به اینکه غبارروبی مزار شهدا در استان رفتیم، گفت: امروز دیدار با خانواده شهید سید جواد اسدی که از تعزیه خوانان هنرمند استان بوده است.
 
رئیس بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه هنرمندان بسیاری در استان داریم که خانه امن آنها این سازمان است، افزود: 4350 عضو در 10 رشته مختلف در سازمان بسیج هنرمندان استان شناسایی شده است.
 
وی، افزود: در 20 شهرستان مسئول کانون هنرمندان بسیجی داریم و هر کانونی عضویابی مختلف دارد.
 
هراسانی با دو نمایش مازندران از بهشهر و ساری به جشنواره پایانی سراسری بندرعباس راه یافتند، افزود: 25 تا 30 بهمن در بندرعباس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
سیصد و بیست و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران با حضور 570 ناشر داخلی و خارجی تا 21 بهمن 95 در مجتمع تجاری نیاوران جاده ساری - قائم‌شهر از ساعت 13 تا 19 مشتاق فعالان حوزه نشر و دوستداران کتاب و کتابخوانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار