با موافقت و مساعدت آستان قدس رضوي؛
در آستانه سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، مراسم آغاز عمليات اجرايي محور طرق به محمدآباد با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، شهردار مشهد مقدس، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و منتخبان شوراي اسلامي شهر مشهد و مردم شهرك هاي طرق و شهيد رجايي و منطقه محمدآباد برگزار شد. ب
کد خبر: ۳۷۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در اين مراسم ضمن تبريك ايام الله دهه فجر اظهار داشت: احداث محور طرق به محمدآباد كه از خواسته هاي چندين ساله مردم شريف اين مناطق بود با موافقت توليت معزز آستان قدس رضوي انجام خواهد شد.
سيد مرتضي بختياري با اشاره به خطرناک بودن جاده قدیمی که به کشته و مجروح شدن تعدادی از ساکنان این مناطق منجر شده است، تصريح كرد: با پيگيري هاي شوراي اسلامي طرق و همكاري آستان قدس رضوي، شهرداري مشهد و كارخانه قندشيرين، اين محور بهسازي و ساخته خواهد شد.
وي گفت: از اين مسير علاوه بر مردم شريف اين مناطق، زائران عزيز پياده امام رضا(عليه السلام) استفاده خواهند كرد و خوشحاليم كه احداث اين محور كه مطالبه اي منطقي و درست بود، محقق شد.
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي ضمن ابلاغ سلام آتولیت آستان‌قدس‌رضوی به مردم مناطق طرق، محمدآباد و شهرك شهيدرجايي ااظهار داشت: همان‌گونه كه مقام معظم رهبري در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی بررسیدگی به مجاوران به ویژه محرومان و مستضعفان تاكيد فرموده اند، رسيدگي به وضعيت حاشيه شهر مشهد از اولويت هاي اصلي آستان قدس رضوي است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار خواهند داد.
شهردار مشهد مقدس نيز در ادامه اين مراسم عنوان کرد: محور طرق به محمدآباد  به طول 5 هزار و 300 متر در دو خط رفت و برگشت 6 متری، مجموعاً به عرض 12 متر با 13 متر آیلند میانی احداث می‌شود که برای این مهم 11 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
سید صولت مرتضوی با اشاره به اینکه اجرای این محور دو مانع بزرگ داشت، عنوان کرد: یکی از این موانع آن بود که محور طرق به محمدآباد در محدوده خدماتی شهر قرار نداشت که با تلاش این محور را وارد محدوده خدماتی کردیم و موضوع دیگر نیز تحصیل حریم بود که با دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی در این موضوع مساعدت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار