کد خبر: ۳۷۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 10 February 2017
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا در ذهن مردم کاملاً شکسته شده است، گفت: کسی‌ نمی‌تواند برای ایران حدود تعیین ‌و پرونده سازی کند چرا آزموده را آزمودن خطا‌ست.
 
صراط: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا در ذهن مردم کاملاً شکسته شده است، گفت: کسی‌ نمی‌تواند برای ایران حدود تعیین ‌و پرونده سازی کند چرا آزموده را آزمودن خطا‌ست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار پاسدار حسین دهقان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان گیلان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در جمع برگزارکنندگان کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان حضور یافتیم و به سهم خودم دست یکایک شما را می‌بوسم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امنیتی که اکنون در کشور داریم و اگر توسعه‌ای صورت می‌گیرد از خون این شهدای گرانقدر است که با نثار خون خود زمینه‌های ثبات و امنیت کشور را فراهم ساختند.

سردار دهقان با برشمردن سراداران شهید گیلان همچون شهید املاکی و خوش سیرت تاکید کرد: این افتخار را به مردم گیلان تبریک می‌گویم که با تقدیم فرزندان خود برای این آب و خاک ایثار کردند و این خانواده‌ها از استوانه‌های استحکام بخش نظام اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه در گیلان 130 خانواده شهید تنها فرزندشان را نثار ایران کردند گفت: این امر بیانگر عظمت و همت و ایمان این ملت است که سرمایه قابل اتکاء برای نظام اسلامی ایران است و زمینه ساز رشد و تعالی و عزت این کشور محسوب می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: شهدا نه تنها افتخار ملت ما هستند بلکه افتخاری برای همه برهه‌های زمانی بوده و چراغی فراسوی ملت‌های آزادیخواه و خواهان استقلال و عزت و شرف روشن ساختند.

سردار دهقان با اشاره به اینکه تلالو امواج نورانی پیام شهدا را در جهان می‌بینیم افزود: قیام ملت ما سازنده و نجات بخش و افتخارآفرین است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما ملت شاخصی در کل جهان است گفت: ما در اذهان دیگر کشورها ملتی شکست ناپذیر هستیم که همواره با تکیه بر داشته‌های خود گام‌های بلندی برداشته ایم و زمینه ساز حکومت جهانی منجی عالم بشریت شده‌ایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پیام شهدا چه بود و ما چه میزان برای حفظ این پیام تلاش کردیم تا صرفا فقط بیان و ادعا نباشد و دعا می‌کنیم در مسیرشان قرار گیریم.

سردار دهقان با بیان اینکه باور داریم این شعارها و پیام‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا برآمده از ماهیت اصیل انقلاب اسلامی است که ریشه در پیام عاشورا دارد گفت: در لابه‌لای وصیت‌نامه‌های شهدا ردپای جهت‌گیری‌های آنها مشهود است.

وی با اشاره به تبعیت از رهبری و دستورات پیامبر(ص) که در پیام‌های شهیدان بارز است افزود: هیچ وصیت‌نامه‌ای نداریم که در آن بحث ولایت‌مداری مطرح نشده باشد چر اکه ولایت‌محوری اساس پایداری و تداوم این نظام اسلامی است و این اصل در طول تاریخ غیرقابل تغییر است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پیام شهدا وحدت و یکپارچگی ملت در برابر نظام سلطه و نظام نامشروع صهیونیستی است.

سردار دهقان با اشاره به اینکه موضوع فلسطین را یک بحث جهانی مطرح کردیم خاطرنشان کرد: هدف نظام سلطه این است که از نیل تا فرات جهان اسلام را به زیر سیطره خود بکشاند.

وی با بیان اینکه مقابله تمام عیار با استکبار جهانی از پیام‌های دیگر شهیدان گلگون کفن است که جنگ تحمیلی جنگ با تمام کشورها و در راس آن آمریکا بود گفت: آنها سودای تجزیه سرزمین ما را داشتند و نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای حرکت کرد که با همه هجمه‌های تبلیغاتی و نظامی مبارزه کرد و همواره در دفع توطئه‌ها کوشید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نفی ظلم و تبعیض و کمک و دستگیری به همنوعان از آرمان‌های شهیدان است و همواره در مسیر حق گام برداشتند که این امر برگرفته از ایمان قلبی و تقوای آن‌ها بود.

سردار دهقان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی در منطقه ناامنی و بی‌ثباتی را شاهد هستیم که توسط جریان‌های تکفیری و تروریستی با سازماندهی آمریکا در جهت اهداف و سیاست‌های نظام سلطه شکل گرفته است گفت: تخریب منابع مسلمانان و کشتار و قصاوت و وحشی‌گری بر خلاف همه پروتکل‌ها و قوانین بشری دستپخت صهیونیستها است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با راه اندازی جنگ‌های فرقه‌ای بین مسلمانان، منافع آمریکا در منطقه تامین شود اظهار داشت: از این میان اسرائیل بهره مند می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این انرژی کشورهای اسلامی که در جنگ با یکدیگر هزینه می‌شود می‌تواند بر علیه اسرائیل و نظام سلطه به‌کار گرفته شود و به سادگی اسرائیل از میان برداشته شود.

سردار دهقان با اشاره به اینکه ائتلاف بین آمریکا و اسرائیل و عربستان به بهانه مبارزه با تروریست و تحقق حقوق بشر شکل گرفت که در واقع حمایت کننده تروریست‌ها هستند گفت: همه جهان در برابر جنایت‌های عربستان در یمن سکوت اختیار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این منطقه پرآشوب تنها ایران از نعمت امنیت بهره مند است افزود: کشور ایران به برکت وحدت در کنار رهبری ولایت فقیه در تداوم مسیری که امام خمینی(ره) تعریف کرده بود گام بر می‌دارد.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما به‌عنوان یک کشور مقتدر در سطح جهانی پذیرفته شده‌ایم و نظام ما یک نظام مستقل است و با این نظام با هر زبانی نمی‌شود صحبت و تعامل کرد.

سردار دهقان با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی نیست که تحقیر و توهین بپذیرد خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد در برابر ایران موضع‌گیری کند باید روی رفتار خود تدبر کند و بداند که این نظام صاحب اقتدار است و نمی‌شود به این سادگی‌ها آن را مورد تهدید قرار داد.

وی با بیان اینکه هیچ ملتی در جغرافیای سیاسی جهان نیست که ایران را یک ملت صاحب تمدن و فرهنگ مستقل تلقی نکند ابراز داشت: هیچ معادله‌ای در جهان و منطقه بدون حضور مقتدرانه ایران شکل نمی‌گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نور الهی خاموش شدنی نیست و حفاظت از نظام و اقتدار ملی همواره باید تقویت شود و لازمه‌اش دشمن دانستن دشمن است.

سردار دهقان با بیان اینکه آمریکا در ذهن مردم کاملاً شکسته شده است و هیچ حیثیتی در افکار عمومی جهان ندارد گفت: یکسری شکست خوردگان مفتضح مثل عربستان و بوق‌های تبلیغاتی صهیونیست‌ها در پی دشمن سازی هستند و می‌خواهند ایران را به شکل تهدیدکننده ثبات و امنیت منطقه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه با تکرار خبرهای ساختگی و انتشار مکرر آن‌ها و پرونده سازی علیه ایران می‌خواهند همه باور کنند که ایران تهدیدی برای جهان است افزود: ما رسماً اعلام کردیم که در کنار جبهه مقاومت ایستاده‌ایم و به این ایستادگی افتخار می‌کنیم و هیچ وقت مداخله نظامی نمی‌کنیم و تنها مشاوره می‌دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ملت‌های عراق و سوریه خودشان در حال تلاش و مبارزه با تروریست‌ها هستند و ما در مقابل حضور بیگانگان در منطقه می‌ایستیم چرا که آن‌ها هیچ وقت برای ما در طول تاریخ امنیت به ارمغان نیاوردند.

سردار دهقان با بیان اینکه اساساً کشورهای همسایه را دشمن نمی‌دانیم و می‌خواهیم بهترین تعامل را داشته باشیم گفت: ما باید امنیت منطقه را حفظ کنیم چرا که آمریکا برای بازارسازی جهت فروش سلاح‌های خود دشمن‌سازی می‌کند و می‌خواهد نفت و گاز منطقه را مفت به چنگ آورده و سایه شومش را بر سر مردم منطقه بیفکند.

وی با اشاره به اینکه هر ملتی متناسب با تهدیداتی که با آن مواجه است باید خود را مجهز سازد اظهار داشت: اساسی‌ترین قدرت ملت قدرت دفاعی است و ملتی زنده است که امنیت خود را تامین کند.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کسی حق ندارد برای ما حدود تعیین کند و پرونده‌سازی کند و آزموده را آزمودن خطا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار