مجموعه ورزشی گلشهر چهاردانگه با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری و امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 10 February 2017
فرمانداری اسلامشهر در آئین افتتاح این مجموعه ورزشی که دکتر بادامچی، فریده اولاد قباد، پروانه مافی و سیده فاطمه حسینی چهار نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات و اسلامشهرجمعی، از مسئولان شهرستان و هزاران نفر اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در سخنانی اظهار داشت: اگر ایجاد مراکز ورزشی برای شهروندان در گذشته مستحب بود، در زندگی شهری امروز یک واجب است.
 معاون حقوقی رییس جمهوری سلامتی تن و روان و سلامت روحی و جسمی جامعه را زیرساخت اصلی برای توسعه کشور دانست و اظهار داشت: نیروی انسانی که عامل اصلی رشد و توسعه کشور است، باید سالم، پرنشاط و امیدوار باشد. برای همه زنان و مردان کشور در هر سنی که هستند، پرداختن به پرورش و تقویت جسم و روح شرط لازم برای سالم ماندن و خدمت کردن است.
وی افزود: همانطور که در سیاستهای دولت تدبیر و امید اهتمام به ورزش مورد توجه جدی است، از شوراها و شهرداران هم انتظار می رود با حمایت دولت زیرساختها و فضاهای ورزشی و تفریحی را توسعه دهند چرا که جوانان نیازمند محیطی پرنشاط و سازنده هستند تا از آسیبهای اجتماعی در امان باشند.
انصاری تصریح کرد: متاسفانه دشمنان و بدخواهان خارجی و برخی ها در داخل تلاش می کنند که امید نسل جوان را به خصوص نسبت به دولت و خدمات ارزشمندی که مجموعه دولت و شخص رییس جمهوری در عرصه های مختلف با وجود مشکلات و محدودیتهای فراوان انجام می دهند، تضعیف کنند.
معاون حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه بدخواهان سعی می کنند با ایجاد تردید و کوچک نشان دادن خدمات دولت مردم را نا امید کنند، گفت: البته مردم هوشیارند و تلاش دولت و خدمتگزاران خود را که با وجود مشکلات و کمبودهای فراوان انجام می شود، می بینند.
حجت الاسلام انصاری در ارتباط با درخواستهای مطرح شده برای پیگیری موضوع احداث خطوط مترو از تهران تا اسلامشهر، اظهار داشت: سیاست اصلی دولت در مورد حل و فصل مشکل تردد و حمل و نقل در کلان شهرها، توسعه خطوط ریلی و مترو است.
وی با اشاره به اینکه دولت برای بهبود محیط زیست گامهای جدی برداشته، ولی این مشکلی جدی در همه دنیاست، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای حل مشکل آلودگی هوا تولید و توزیع بنزین یورو۴، جایگزینی تاکسی های فرسوده، کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کمک به مردم برای نوسازی خودروهای شخصی را در دستور کار قرار داد اما سیاست کانونی دولت در این زمینه توسعه حمل و نقل ریلی در کل کشور و مترو در حاشیه کلان شهرهاست.
معاون حقوقی رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی برای تعامل و همکاری بیشتر و سازنده تر با دولت گفت: به عنوان معاون پارلمانی دولت در دوران مجلس نهم، شهادت می دهم که همکاری و همدلی مجلس دهم با دولت مطلوب ترو سازنده تر است و به ویژه از نمایندگان شهر و استان تهران که حقیقتا هم در سطح ملی همکاری و همراهی خوبی با دولت دارند و هم در استان فعالند، تقدیر و تشکر می کنم.
همچنین امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن قدردانی از حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری و چهار نماینده حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و اسلامشهر در آئین افتتاح مجموعه ورزشی گلشهر گفت: شهر چهاردانگه در برخی حوزه ها از جمله برخورداری از امکانات ورزشی و رفاهی محروم است و در این سالها تاکید شد تا شهرداری و سایر دستگاههای ذیربط اهتمام ویژه ای به افزایش سرانه های ورزشی، فرهنگی و رفاهی داشته باشند.
وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی گلشهر پس از 11 سال امروز با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور افتتاح شد افزود: ان شاءا... با تکمیل و راه اندازی سایر اماکن ورزشی، فرهنگی و رفاهی گام مهمی در جهت جلب هرچه بیشتر رضلایتمندی ساکنان شهر و بخش چهاردانگه برداتشه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار