معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، بازسازی خاطرات انقلاب مشهد در سال 57 را محور برنامه‌های راهپیمایی22 بهمن درشهرداری مشهد دانست و از شرکت گسترده عموم مردم در 12 برنامه فرهنگی و هنری این سازمان ویژه این راهپیمایی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 10 February 2017
مهدی ابراهیمی امروز در گفتگو با تابناک رضوی گفت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال، 50 هزار پرچم ایران (ابعاد دستی) را میان شرکت‌کنندگان توزیع کردیم.
 
شرکت گسترده مردمی در 12 برنامه فرهنگی و هنری ویژه راهپیمایی  22 بهمن 
 
وی افزود: در این راهپیمایی  برای نخستین بار سخنرانی  مقام معظم رهبری در آن دوران را بازسازی کردیم به این ترتیب که فردی با گریم ایشان پشت تریبون  رفت و عینا سخنرانی ایشان در آن زمان را تکرار کرد که با استقبال و توجه مردمی روبرو شد. در خلال راهپیمایی پنج تئاتر خیابانی و صحنه ای نیز برگزار  شد. نخستین تئاتر، تئاتر صحنه‌ای «طاغوتی نشویم» بود که با موضوع توجه به ارزش‌های اصیل انقلاب روی صحنه رفت و مورد توجه مردم قرار گرفت.
ابراهیمی در خصوص تئاترهای دیگر توضیح داد: تئاتر ترور شهید هاشمی‌نژاد و تئاتر خیابانی تظاهرات پزشکان مشهد در 22 آذر 57 وهمچنین تئاتر تظاهرات انقلاب مشهد در سال 57 به سبک چالش مانکن در خلال راهپیمایی برگزار و مورداستقبال و توجه مردم قرار گرفت.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از دایر شدن غرفه‌های ویژه سرود مسجدی‌ها و نواهای ضد استکباری در مسیرراهپیمایی خبر داد و افزود: در این غرفه‌ها نوجوانان مسجدی و دانش‌آموز با اجرای سرودهای انقلابی و مذهبی توانستند ضمن جلب نظر مردم در مسیر راهپیمایی، یاد و خاطره روزهای انقلاب را در خلال اجرای سرودهای انقلابی سال 57 زنده سازند.  
وی  گفت: در میدان بسیج و میدان 15خرداد، چهار غرفه برای توزیع محصولات فرهنگی ویژه راهپیمایی در نظر گرفته شده بود؛ همچنین دو غرفه شعار نویسی ویژه شعارهای ضد استکباری  با حضور مردم در مسیر راهپیمایی دایر شده بود. دراین غرفه مردم ضمن آماده سازی پلاکارد با شعارهای ضداستکباری مورد نظر خود،  پلاکاردهایی که در پاسخ به تهدیدات ترامپ  به زبان انگلیسی آماده شده بود را نیز دریافت می‌کردند.ابراهیمی از راه‌اندازی نمایشگاه کتاب شهدای انقلاب در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، کتاب‌‌های مرتبط با زندگی شهدای انقلاب که برای نخستین بار پس از 38 سال که از انقلاب می گذرد از سوی انتشارات بوی شهر بهشت منتشر شده است؛ در معرض دید عموم قرار گرفته بود.
وی در پایان با اشاره به نصب چهار بالن با تصاویر رهبران مقاومت اسلامی در طول مسیر راهپیمایی گفت: با مشارکت دانش‌آموزان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به طول یک و نیم کیلومتر به حرکت درآمد و زینت‌بخش مسیر راهپیمایی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار