پرونده فیلم "فجر" در کرمانشاه بسته شد
رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بازدید هفت هزار نفر از فیلم‌های اکران شده در چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 11 February 2017
نادر حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه از 14 تا 21 بهمن، گفت: طی زمان برگزاری جشنواره حدود هفت هزار نفر از فیلم‌های آن دیدن کردند.
وی از اکران 16 فیلم سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در این دوره جشنواره فیلم‌های فصل نرگس، تابستان داغ، یادم تو را فراموش، سوفی و دیوانه، بم بست وثوق، ترومای سرخ (تقصیر من نیست)، دعوتنامه، آذر، اسرافیل، شنل، چراغ‌های ناتمام، ویلایی‌ها، ماجرای نیم‌روز، "بدون تاریخ، بدون امضا"، سارا و آیدا و فراری در کرمانشاه اکران شدند.
این مسئول با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه، گفت: فیلم‌های این دوره جشنواره در مجموع حدود 60 میلیون تومان در کرمانشاه فروش داشت.
حیدریان کیفیت فیلم‌های این دوره جشنواره فیلم فجر را متوسط رو به پایین دانست و گفت: متاسفانه فیلم‌های این دوره جشنواره به جز چند فیلم که بیشتر جوایز جشنواره را نیز به خود اختصاص دادند، کیفیت خوبی نداشته و راضی کننده نبودند.
وی افزود: خوشبختانه فیلم‌های شاخص جشنواره از جمله ماجرای نیمروز، تابستان داغ، ویلایی‌ها و بدون تاریخ، بدون امضا که جوایز بسیاری را در این دوره جشنواره به خود اختصاص دادند، در کرمانشاه به اکران درآمدند.
حیدریان با اشاره به استقبال خوب از این فیلم‌ها در کرمانشاه، گفت: این امر نشان می‌دهد که اگر فیلمی خوب باشد، مخاطب خود را نیز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار