شهردار ساری گفت: ساری مرکز مازندران به همراه اصفهان به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شد.
کد خبر: ۳۷۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 11 February 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری اظهار داشت: در بازدیدی که ویلیام پارکس رئیس صندوق بین المللی حمایت از کودکان در ایران از ایجاد پروژه‌های تفریحی ، گردشگری شهرداری ساری با رویکرد طراحی مجدد شهری برای استفاده مطلوب بانوان و کودکان داشت، این شهر را به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک به همراه اصفهان انتخاب کرد.
 
وی افزود: رسیدن ساری به شهر دوستدار کودک با توجه به معماری، فضای زیست شهری و آموزشی و مکان‌های بازی کودک منجر به تقویت تعاملات اجتماعی در مرکز استان می‌شود.
 
شهردار ساری گفت: امروزه بسیاری از شهرهای توسعه یافته نمی‌دانند چگونه کودک را در اجتماع پذیر شدن شهری یاری کنند و اگر به سمت توسعه ساری‌می رویم باید در این اندیشه باشیم که کودکانمان در چه محیطی می توانند به تعامل بیشتر با اطرافیان برسند.
 
ثبت نام راهیان نور دانشگاه آزاد تا 5 اسفند
 
سجاد مهدی پور، مسئول بسیج دانشجویی حوزه خاتم الانبیا(ص) دانشگاه آزاد بابل با بیان اینکه امسال راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی بابل با نام شهید مدافع حرم محمود رادمهر برگزار می‌شود، درباره ثبت نام اردوی راهیان نور گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور که از بیستم بهمن ماه آغاز شد، 5 اسفند ماه پایان می‌پذیرد.
 
وی افزود: کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد بابل متشکل از سه اتوبوس در بخش خواهران و برادران به صورت مجزا در اسفندماه تشکیل و اعزام خواهند شد.
 
مهدی پور با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته اردوی فرهنگی تربیتی آموزشی راهیان نور دانشجویی در یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور برگزار خواهد شد،  تصریح کرد: دانشجویان در مدت اردو از یادمان های شر هانی، فتح المبین، فکه، شهدای هویزه، دهلاویه، هور، طلائیه، کانال کمیل، بیمارستان صحرایی،اروند کنار، شلمچه، دیدن خواهند کرد و در مسیر بازگشت به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهند رفت.
 
افتتاح طرح تربیت آموزشیار قرآن کریم
 
سرهنگ پاسدار حسین فقیهی، معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلا از افتتاح طرح تربیت آموزشیار قران کریم در سطح حوزه‌های علمیه خواهران مازندران خبر داد.
 
معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا افزود: در دوره تربیت مربی قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران سپاه کربلای مازندران با سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت داشته که در آن بیش از 70 طلبه خواهر به مدت دو ماه از آموزش های قرآنی لازم برخوردار می‌شوند.
 
فقیهی یادآور شد: خواهران قرآن آموز از حوزه‌های علمیه حضرت نرجس(س) و الزهرا ساری بالغ بر 124 ساعت را  در این دوره با بهره مندی از اساتید مجرب در مباحث علوم قرآنی، روانخوانی، تجوید در کلاس‌های درس می گذرانند.
 
صادرات  322 میلیون دلاری کالا از گمرکات مازندران
 
محمد محمدپورعمران،  از صادرات 322 میلیون دلاری کالا از گمرکات مازندران تا پایان دی امسال خبر داد.
 
وی افزود: تا پایان دی ماه  میزان 697 هزار و  646 تن کالا به ارزش 322 میلیون و 51 هزار و 233 دلار کالا از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.
 
محمدپور با اشاره به اینکه عمده کالاهای صادراتی گمرکات استان در ده ماهه سالجاری فرآورده‌های لبنیاتی  است، گفت: 64 درصد از ارزش کل صادرات استان را  فراورده‌های لبنی به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار